Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, We hebben nu een week of twee een kweekset, en hij doet het uitstekend. We hebben nog wel een paar vragen: 1. Er groeien wat paddo's aan de onder/zij kant van de set, wat moeten we hiermee? 2. We moeten (denken we) binnenkort oogsten: moeten we dan ook de hele kleine paddo's oogsten? (kleiner dan 1 a 2 cm) 3. We weten dat we paddo's kunnen drogen door ze op keukenrolpapier te leggen. Maar waar moeten we ze dan drogen: in een warme of koude ruimte? 4. Hoe lang zijn ze houdbaar als ze gedroogd zijn? Alvast bedankt!"