Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste . ik heb perongeluk een ongekende hoeveelheid binnen van speed of xtc .sorry ik zag de (gelabelde) cola zag staan . om 20u dat glas gedronke' en sinds dan ben ik hipper . helder . allert en mijn handen trillen en mijn hart klopt snel . nu denk ik dat er speed in zit . kan dat . wat doet die ene keer met me , is het gevaarlijk . ik heb geen psychoses. Enkel te veel energie en klaarwakker Weet u raad x wanneer gaat et stoppe ? Nogmaals sory voor het uur xtc . nu begin ik te zweten en buikloop te hebben . alles oke met Mij . iemand een idee hoeveel da kon zijn ? Nog geen 33cl .maar al uren shacky ."