Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien een beetje laat voor een reactie daar de originele post al effe geleden is..... Mijn evaring met c is dat je de gevoelens die je hebt gaat uitvergroten, en ze ook véééél gemakkelijker bloot legt. Toch wel opassen geblazen, als je iets voor iemand voelt kan dit met c precies ineens de ware zijn terwijl de dag erna het gewoon een goede vriend blijkt te zijn..... Social drug........ Voorzichtig zijn! Hoop dat je hiermee iets aan kan, en mss iemand anders nog.... Drugs are bad try not to do them! (Als je het dan toch doet, doe het met mate!) Sterkte...."
"Geen idee, probeer is met een klein beke en zie wat het geeft..... Of beter nog: probeer de oorzaak van je depressie weg te nemen, dan kan je stoppen met die pillen, kan niet goed zijn. In elk geval, veel sterkte en voorzichtig hé....... Drugs are bad try not to do them......"