Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja dat is niet zo slim 🧐… maar misschien komt er uit de test van jou bloedwaardes helemaal geen te hoge score aangezien je aangeeft dat je de dag ervoor geblowt hebt. En verder moet je niet zo stressen want er is een nieuwe regel dat bij de eerste keer je alleen een cursus moet doen en dan raak je je rijbewijs niet kwijt volgensmij. Niet zo stressen komt goed"