Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"annihilation zei: 50mg elke dag? Klik om te vergroten... Elke dag…"
"Brakka Mang zei: Xanax is er niet in die doseringen die je noemt ik vermoed dat het over diazepam gaat? Of dat je 0.5 en 1.0 bedoelt? Is niet heel relevant maar een lezer die niet bekend is met de doseringen kan het idee krijgen dat je in een bepaald geval dan maar 10 tabletjes van 1mg zou moeten kunnen slikken 🤣 Wat kan leiden tot levensgevaarlijke situaties,.doseringen boven de 2mg kunnen al tot gezondheidsrisico's leiden. Klik om te vergroten... Ja dan bedoel ik uiteraard de 0,5 en 1mg. Al zou het dan ook 0,25 en 0,5 kunnen zijn in mijn verhaal."
"Na mijn vorige topic is de keuze voor een consumptie RC gevallen op 3-FA! Helaas gaat Thunderdome niet door, maar er is inmiddels een vervangend feestje geregeld. De 3-FA is ook al besteld en inmiddels binnengekomen… tijd om een dosering te bepalen dus! Alleen… is er héél weinig info te vinden over deze RC en de info die ik vind ligt nogal uit elkaar. Van een 100mg “strong dose” van psychowiki tot een forumgebruiker hier die op wel 600mg zat Dus tijd voor een topic met wat contextinformatie! Ik ben dus van plan om na 5 jaar harddrugsvrij te zijn, op 11 december weer eens van plan mijn stekkertje uit te gaan. We zullen ongeveer rond 22:00 aankomen op een feest dat tot 06:00 zal duren, mij kennende taai ik rond 3/4 uur af. Ik wil deze avond doorkomen op de 3-FA maar daarna ook nog een beetje kunnen slapen i.v.m. kids die de volgende dag aandacht nodig hebben. Een pammetje/jointje als inslaper kan geregeld worden. Ik ben best een stevige kerel van 1.85 en 120/125 kilo. Wat raden jullie mij nou voor een dosis aan voor een paar uurtjes lekker hakken en daarna nog een beetje kunnen slapen? En dien ik dit dan nasaal of oraal te doen? Alvast bedankt!"
"Rain zei: Ola! Toevallig had ik het gisteren voor het eerst getest, was direct van m'n griepverschijnselen af Vond het relatief mild en niet voldoende geëxperimenteerd / gedoseerd om je wijze raad te kunnen geven. Tevens vond ik het niet echt boeiend. Dus wat mij betreft is de kous af wat betreft 3fa haha.. Klik om te vergroten... Ja uit eerdere reviews kan ik opmaken dat mensen het óf geweldig vinden óf helemaal kut. En dat je dus inderdaad genoeg moet nemen om het niet als een blikje redbull te laten voelen. Helaas ben ik door medicijnen (SRRI, citalopram), beperkt in keuze. RC’s/drugs die serotonine aanspreken hebben gewoon geen zin. Zou je denken: ga lekker aan de coke, maar dat lijkt me met mijn cokeverleden niet zo’n snugger plan. Dus maar in de amfetaminehoek terecht gekomen, vroeger geen fan van speed maar werd hier op 3-FA gewezen dus heb dat besteld."
"Meterof2 zei: Dosis is denk ik afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Ik heb niet zo heel veel nodig normaal gesproken. Mijn ervaring met slapen en 3fa is dat het best lang doorwerkt. Ongeveer 12 uur na inname moe genoeg om te kunnen slapen. Klik om te vergroten... 12 uur?! Jezus. Hoeveel neem jij? Ik zit eraan te denken om aan het begin van de avond 2 sleutelpunten te nemen en het daarbij te laten. Feestje begint rond 22:00, meestal ben ik er om 03:00 wel klaar mee"
"De Apotheker zei: Heb alle roa's wel een paar keer getest en vergeleken en daaruit was Rectaal en Oraal duidelijk de enige manier die het bijzonder genoeg maakt. Vapen en snuiven echt ruk. rond de 30 mg is die subtiel genoeg om het meer a la dex light te laten neigen. vanaf de 50 mg word die wat recreatief en tussen de 75 en 100 mg is die zeer euforisch en wel op zijn top. (100 is wel net aan de pittige kant maar te doen met wat ervaring/tolerantie. eerste 2/3 doses en redoses zijn het waard daarna is het eigenlijk niet meer dan een ''eh net niet'' gevoel. Klik om te vergroten... Hoelang was jij wakker?😜 Dan zou 1x 80mg oraal het beste zijn voor mij denk ik. Totaal geen tolerantie of ervaring. Maar als je van 80mg oraal ook 12 uur lang je slaap niet kan vatten, ga ik misschien ook maar doneren."
"Rain zei: 12 uur! da's voor mij geen goed nieuws! op dit moment :/ Denk dat ik het maar doneer aan iemand anders. Ik vond deze info op Psychonautwiki, of het waar is? en verschilt per mens en dosis.. DurationTotal4 - 6 hoursOnset20 - 60 minutesCome up30 - 60 minutesPeak2 - 3 hoursOffset1 - 1.5 hoursAfter effects2 - 6 hours Klik om te vergroten... moet ik dat total lezen inclusief of exclusief after effects?😅 is het inclusief, dan valt het mee, exclusief dan is het wel heftig"
"Hallo allemaal! Speciaal voor deze vraag heb ik een account aangemaakt, nadat ik voorheen altijd mijn informatie haalde uit enkel het lezen van de topics hier op DF. Op 11 december staat Thunderdome op het programma. Na 5 jaar vind ik het weer eens tijd om keihard uit mijn stekker te gaan, hopelijk met een goed geestverruimend middel om nét dat beetje extra beleving op te wekken. “Vroegah” ging ik lekker op de gebruikelijke middelen: MDMA/XTC, coke en speed. Echter ben ik 5 jaar geleden op een SRRI antidepressiva gezet. Ik ben ondertussen klaar met de behandelingen omtrent de problematiek waarvoor ik dit medicijn slikte en ben momenteel dan ook aan het afbouwen. Nu is het zo dat, als ik deze medicijnen niet meer zou slikken, de keuze heel makkelijk was geweest: Mdma of X…. Maar zoals jullie waarschijnlijk al weten, heeft dat vrij weinig zin als je een SRRI slikt. Het zal niet werken en daarnaast bestaat er een kans op het serotoninesyndroom. Coke en speed wil ik beiden niet doen, omdat coke in mijn verleden echt een probleem is geweest en ik speed eigenlijk nooit echt lekker heb gevonden. Dus ben ik me aan het verdiepen in RC’s, maar deze wereld is zo groot dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Mijn vraag aan jullie is dan ook: Welke RC kan ik, in combinatie met een SRRI, op een veilige manier gebruiken én komt in de buurt van het MDMA effect? Ik heb vaker gehoord 3mmc, maar helaas is dat nu verboden en daarnaast schrikt het me af dat ik veel gehoord heb dat je er enorme cravings van kunt krijgen… ik ben benieuwd! Alvast bedankt voor jullie hulp!"
"Kittekatty zei: Ik zie dat niemand reageert, en ik ben niet bekend met andere RC behalve 3MMC, deze gaf me wel een fijne boost, naast mijn vaste oxycodon, en zolpidem. 3CMC geprobeerd maar raad ik je af, omdat het mij geen warme gloed geeft enkel een opgejaagd gevoel. En eerder zwarte wolk dan een roze . 2 FA gaf me wel een boost, maar kreeg ik persoonlijk cravings door en een nacht plafonddienst , en dus maar series gaan kijken en ik had rusteloze benen ook, dus steeds opstaan en lopen, en de dagen erna erg moe en spierpijn. ik zou zelf dan alle 2 F en 4 F soorten hier opzoeken en ervaringen, en daaruit kiezen dan. Net als anti depressiva is het bij de 1 een zegen en de ander een drama,.. ( iets minder heftig dat wel, maar toch, iedereen reageert anders. En wil je enkel chill gevoel zou je ook bij de benzo kunnen kijken. ( hier onderzoeken ) ... Klik om te vergroten... Allereerst; bedankt voor je antwoord! Ik heb zelf via een andere weg ook de tip 4FA gekregen, echter na jarenlang nuchter te zijn geweest heb ik geen bronnen meer waar ik dat uit kan halen. Daarbij ben ik opzoek naar een middel dat niet per sé op de serotonine receptor werkt, juist omdat ik een SRRI slik en dit er hoogstwaarschijnlijk voor gaat zorgen dat ik geen effect ga merken maar wel met de nadelen zit opgescheept. wat betreft de benzo’s; creatief idee, echter jarenlang benzo’s geslikt om te kunnen slapen, denk niet dat ik daar lekker op zal gaan op een hardcorefeestje. De zoektocht duurt dus voort, ik heb ergens een RC verwant aan coke voorbij zien komen, wellicht is dat de moeite waard."
"Flualhamdulillam zei: Geen RC is écht veilig natuurlijk. En vooral als er geen receptorbindingstudie is gedaan en basiskennis over afgifte en heropname van neurotransmitters, is het gokken. Van sommige RC’s is dit wel bekend, en is duidelijk dat de affiniteit voor serotoninereceptoren nihil is bijvoorbeeld. Van anderen wordt dit gespeculeerd, zoals volgensmij 3-FA (die @Zanza benoemde). Daarvan wordt gezegd dat het voornamelijk dopamine, en daarnaast noradrenaline, is wat het effect bewerkstelligd. Serotonine speelt hierbij waarschijnlijk een verwaarloosbare invloed. Klik om te vergroten... Ik ben me ter dege bewust van de gevaren inderdaad. En inderdaad misschien handig om eens psychonaut wiki te raadplegen. een vraag die heel makkelijk via google te beantwoorden is; is 3FA vrij verkrijgbaar? Zo niet, wat is de stof verwant aan 3FA?"