Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TheLegend27 zei: Beste levensgenieters, Ik ben sinds kort 3-cmc aan het uittesten en moet zeggen dat het me net wat tekort doet aan gevoel en euforie. Nu is mijn vraag aan medegebruikers: Is dit stofje naar jullie gevoel ook veel slechter voor de neus? Moet zeggen dat ik er veel meer last van heb bij 3-cmc dan andere snuifjes. Klik om te vergroten... Hoi Legend, Ik heb afgelopen weekend ook voor de eerste keer 3-cmc gebruikt. Het is naar mijn beleving heel slecht voor je neus. Als ik dit snuif krijg ik gegarandeerd traan ogen waar de tranen letterlijk uit komen lopen. Dit heb ik nooit eerder gehad bij een andere stof. Ik moet zeggen dat het mij niks tekort deed. Ik ging verassend hard en lekker. Euforie was ook zeker aanwezig."