Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Allemaal, 2 jaar geleden heb ik voor het eerst een pilletje genomen (halfje), fantastisch gevoel, verliefd, benen werden licht en shit was AAN. Nou heb ik dat daarna eigenlijk nooit meer meegemaakt, nu begrijp ik dat het gevoel van die eerste keer nooit en te nimmer terug zal komen, maar de pillen die ik de afgelopen keren heb gebruikt komen niet eens een beetje in de buurt. Ik heb het dan over, groene heineken, gele ups, oranje Dom Perignon en nu de groene Dom Perignon (deze moet ik nog nemen). Wat er nu eigenlijk alleen maar gebeurd is dat ik zwaar aan het spacen ben, maar de drang om lekker los te gaan en te babbelen is er totaal niet bij, me benen voelen niet meer ligt aan. Ik gebruik nog steeds een halfje, soms 2/3. Ik heb een beetje het gevoel dat deze pillen of te sterk gevuld zijn met mdma en het speed (of wat het ook is) aanzienlijk minder hebben gemaakt. Zijn er pillen die jullie wel goed zijn bevallen en die wel de party mode aan zet? In de bijlage vind je overigens de pil die ik voor het eerst had genomen, het gaat om het paars/rode hartje, zijn dit soort oudere pillen nog steeds in de omloop? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!"
"Ja ik denk zeker dat het te maken heeft met de dosering, ik vraag me alleen af of het te veel of te weinig is. Want dat "space" gevoel voelt meer aan alsof ik nog steeds aan het wachten ben op iets wat niet gaat komen. Ik sta niet met rollende ogen of klapperende kaken oid. Dus ik ga nu haast denken dat het te weinig is! Ik weeg 70 kilo en begin eigenlijk altijd met een halfje en neem gedurende de dag nog 2 keer een kwartje bij. Op decibel probeer ik een keertje 6-apb (benzo) misschien bevalt dit effect me beter! Ik zal overigens voortaan wel even een pil laten testen en rekening houden met die 1,5 mg per kilo, dus bedankt daarvoor! Mocht je nog andere tips hebben, let me know"