Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Halo lieve mensen zou ik heel graag jullie ervaringen willen leven over flurazepam . Ik had eigenlijk oxa betesteld maar er is iets verkeerd mee gegaan . Zou den jullie mij er meer over kunnen vertellen. Ik durf t niet maar zomaar in te nemen"