Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik regelmatig drugs, op z'n tijd een pilletje of een lijntje coke hou me gelukkig wel aan de 3 maanden regel ivm xtc/pure m. Ik wou graag een tripreport maken omdat de ervaring heel apart was en werd op sommige moment zelfs bang. Ik had totaal 2 pillen op gister (allemaal in halfjes) in ongeveer 2 uur tijd (witte domino's) ik ging erg lekker op de eerste 3 halfjes maar na mijn 4de begon ik erg zwaar te hallicuneren. We zaten in een aardig afgelegen plek aan het nachtvissen en ik zat op een stoeltje buiten. Op een gegeven moment (toen ik al die 4halfjes op had) keek ik naar een klein fietspaadje langs het water en hoe raar dit ook klinkt stond daar jigsaw vastgebonden aan een lantaarenpaal hij bleef me constant aankijken en toen ik de eerste keer wegkeek en weer terug kijkte stond hij met z'n hoofd in zijn hand tog werd ik er niet zo bang van omdat ik besefte dat het door de xtc komt en alles weer goed zo komen. En daarna dit is wat mij aardig bang heeft gemaakt op dat stoeltje waar ik zat kon je een klein stukje bos zien dat tegen het water aanlag op een gegeven moment keek ik daar heen en zag een hond staan die mij constant aankeek toen werd ik wel een beetje paranoie het gevoel constanst te worden bekeken drijfde me een beetje gek en het raren is elke keer als ik weg keek en weer terug veranderde z'n gezichtsuitdrukking ik vond de hallicunaties heel erg apart en had om de minuut zo'n WTF moment. Zelfs toen ik ging pissen en keek naar die hond deed hij ook z'n been omhoog. Het raren van alles is toen het licht buiten werd en de lantarenpalen uitgingen was alles weg. Ik vind het erg moeilijk om alles goed te beschrijven deze ervaring heeft tog wel iets met me gedaan ik was op een gegeven moment ook bang om in een psychose terecht te komen. Mij de vraag is zou het de xtc zelf kunnen zijn dat er misschien een verkeerd stofje in zat? Ik heb zoiets namelijk nog nooit meegemaakt ik hallicuneer wel vaker van xtc maar dat zijn meer van die random dingen en niet zulke. Er zijn nog veel meer dingen gebeurd gister nacht (hallicunaties) die mij tog echt in angst brachten om in een psychose te komen. Ik wil graag dingen horen die dit kunnen verklaren! Bij voorbaat dank."
"Bedankt voor de berichten , het is inderdaad wat veel in een korte tijd maar ik kan het persoonlijk normaal wel hebben. Deze hallicunaties hebben mijn blik op xtc erg verandert en raak het voorlopig niet meer aan. Ik zou ook proberen meer met 'mate' te slikken, maar vind het gevoel van erg hard gaan wel fijn en dat berijk je meestal met een grote hoeveelheid in een korte tijd."
"Dus het kan niet het geval zijn dat het een psychose getriggerd heeft? Persoonlijk als ik hallucineer is het meestal als ik knipper met me ogen al weg of heb het zelfs geen eens door , maar met die hond die mij constant zat aan te kijken bleef daar gewoon zitten. Ik had ook het gevoel toen ik ging pissen daar en die hond deed mij na dat het een soort replica van mij zelf was ook omdat zijn gezichtsuitdrukking steeds veranderde in bijvoorbeeld blij, verdrietig, angstig enz wanneer ik mij ook zo voelde. Ik vind het ook raar omdat mdma op serotonine werkt en je hoort blij te maken, dus mda dan (lijkt mij) wat leukere hallucinaties op te weken of is mda gewoon niet voorspelbaar en kan dit altijd gebeuren? Even terug op een psychose daar blijf je dan in hangen ook na de xtc trip gelukkig heb ik daar geen last van, dus denk ook niet dat dat het geval is."
"Heb het toch meer weer een keer gedaan, persoonlijk om erover heen tekomen of het nou aan mij lag of aan de xtc. Ik heb deze keer 1 oranje wifi genuttigd en heb deze met 'mate' genomen. Ik nam het eerste halfje om 21:30 en het duurde en tijdje voordat dat halfje begon te werken. Toen dat halve aardig ze werk begon te doen werd ik erg praaterig en ging niet bepaald hard uit me dak. Nuttigde me 2de halve om 23:00 en daar voelde ik eigenlijk vrij weinig van werdt er alleen maar een beetje vager van. Ik had weer hallicunatie's op deze snoepjes ik liep samen met een maat door duin heen hadden allebei exact hetzelfde genomen, hij hallicuneerde erook op dit keer geen enge hallicunatie's. Het was natuurlijk pikdonker in duin en elke boom of struik veranderde in dingen maar als we dichter bij kwamen en goed keken bleek het dus maar een 'boom of een struik' te zijn. Ik weet dat het slecht is om xtc te gebruiken zonder zo'n lange tussenstop ertussen maar wou het persoonlijk tog doen om te nou te kijken of het aan mij lag met die rare hallicunatie's van de vorige keer.Ik denk ook omdat ik gezellig met een maat liep te praten heel de avond dat mijn gedachte ook niet op nare hallicunatie's gericht zijn die ik dan denk te zien. Kan met plezier terug kijken op deze avond en heb me nou wat meer over die nare ervaring heen kunnen zetten. Peace!"