Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden op regelmatige basis 3mmc. Ik ga hier binnenkort mee stoppen, omdat het overduidelijk ongezond is. Ik merk dat ik steeds meer nodig heb voor het lekkere gevoel. Onlangs heb ik in 4 uur tijd, 1 gram opgesnoven. Hebben jullie ook ervaring met deze tolerantie? En zijn er mensen die hier blijvende schade of iets aan hebben opgelopen?"
"Heel erg bedankt voor de reacties, lieve mensen. Ik wil minderen met 3mmc, door capsules ervan te nemen. Laat ik zo zeggen; 2 sleutelpuntjes per capsule. Hebben jullie ervaring met het verschil tussen snuiven en capsules nemen?"
"Hoe merkten jullie dat je last begon te krijgen van de 3mmc? Wat ik merk is verkouden, enorme kater/moe, en een leeg gevoel. Ik wil inderdaad ermee stoppen, voordat ik echte klachten krijg. Wat zijn klachten waar je je zorgen om moet maken bij 3mmc?"
"Weekenden, 3 -4 gram per week. Niet elke week, maar als het eenmaal gebeurt gaat het hard. En ja ik ga ermee stoppen, maar ben bang dat er onbewust blijvende schade is zonder dat ik iets merk. Maar het kan ook paniek om niks zijn natuurlijk"