Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, Ik loop al een tijdje stilletjes mee te lezen, in de hoop mijn afkick wat te vergemakkelijken. Ik kom zo ongelofelijk veel herkenbaars tegen, niet normaal. Kort mijn verhaal, voor wie zich interesseert.. Ben vanaf mijn 12e opgegroeid met drugs, en zat vanaf toen bij een heroineverslaafde dagelijks jointjes te roken. Een beter voorbeeld van hoe het niet moest had ik niet kunnen hebben wat dat betreft. Jaren gingen zo voort, en in de weekenden dronk ik wel eens wat en slikte ook wel eens een pilletje/snuifje, maar nooit echt een probleem geweest. Wel verdiepte ik me meer in de handel om een zakcentje te verdienen. Vanaf mijn twintigste werd het echter normaler en normaler om bij de drank een snuifje te nemen, verbaas me nog steeds hoe geaccepteerd coke is geworden in mijn omgeving. Doordat ik flink stashte was mijn huis afgeladen met drugs. En hoeveel ik nooit echt verzot was op basen, begon ik dat vaker en vaker te doen. Zeker toen mijn relatie uitging. Dit begon vanaf september '08 problematischer te worden, en ondanks het goede voorbeeld heb ik in een in de warre bui een stukje folie gepakt en mezelf tot rust gechineest. Dat was het begin van drie maanden hooked, en met oud en nieuw kreeg ik het besef dat dit niet goed was. Sociale omgeving was weg, werk weg en ik besloot te kappen. Ging een tijdje goed, totdat ik weer thuis was en een hoeveelheid bruin vond. Weer een paar weken hooked totdat ik mn maatje belde en hem het spul meegaf. Niks wou ik meer in mijn huis hebben. Toen nog 1 terugval gehad, afgelopen vrijdag, en nu, maandag zo ongeveer op mijn derde dag. Wat ontwenningsverschijnselen ben ik erg onrustig, koud en slaap slecht. Heb me aangemeld bij verslavingszorg en kan daar over een maand ambulant terecht. Ga vanavond verhuizen, weg uit de binnenstad en een tijdje bij een stabiele vriendin. Mijn vraag aan jullie, hoe vecht ik de komende weken uit totdat ik bij de verslavingszorg terecht kan, en hoelang hou ik last van ontwenningsverschijnselen? Respect voor jullie in ieder geval dat je je lot deelt met een ander. Ik heb er heel veel aan in ieder geval. G."
"Dank jullie voor de reacties! Ben nog steeds op de goede weg, en de lichamelijke klachten zijn zo goed als weg. Het was wel een tegenslag dat ik een maand moet wachten op de verslavingszorg, maar heb ondertussen een doorverwijzing geclaimed bij mijn huisarts voor ambulante psychiatrie. Werken aan datgene, waarom ik steeds naar middelen grijp etc. Cold turkey was heftig, maar zag het niet zitten om meth te gaan gebruiken. Zal dan weer een gevecht worden om daar af te komen. Ik laat jullie over een paar dagen wel weten hoe het gaat. Thanks voor de reactie's en support. G."
"Hey iedereen, gaat nog steeds goed, echter wel veel last van psychische klachten gehad deze week. Heb de antidepressiva weer genomen, als stok achter de deur. Doorverwijzing voor de hulpverlening schiet alleen niet op, en dat maakt me wel moedeloos. Heb naar mijn mening echt wel laten merken dat ik het moeilijk heb, maar dat is voorlopig afwachten. Uiteindelijk toch op de goede weg"