Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allen, Ik heb recentelijk Valhalla truffels ontvangen van Zamnesia, maar deze vanwege gebrek aan kennis buiten de koelkast bewaard (ongeveer anderhalve week lang). Nu blijkt er lucht in de verpakking te zitten. Er zijn vochtdruppels te zien. Bovendien zit er spinrag-achtig wit op de truffels en ze lijken mij verkleurd (Ik ben geen expert dus weet het niet zeker). Nu is mijn vraag of deze truffels nog eetbaar zijn. Ik lees op de ene plek dat het geen kwaad kan, maar op de andere dat het beter is om ze weg te gooien. Ik heb net het zakje in de koeling gelegd en Zamnesia bericht gestuurd dat de truffels niet goed vaccumverpakt lijkt te zijn. Wie weet krijg ik een nieuw zakje, maar als deze alsnog bruikbaar blijken te zijn wil ik dat wel graag weten want ik heb de boel net bijna weggegooid."
"Ik heb vandeweek in een behoorlijke space van 4-FMA en 3-MeO-PCP een hersenschudding opgelopen. Zat met een maat van me die op hetzelfde niveau de weg kwijt was op een picknickbankje. Hij leunde naar achteren en deed zijn ogen dicht... Helemaal in zn space. Ik met mn goeie verstand wilde diezelfde space voelen als hij; zo zorgeloos en blissful. Ik zat samen met hem aan die ene kant en leun naar achteren. Toen kantelde het tafeltje mee. Allebei een flinke klap op het hoofd gehad maar verder niet bij nagedacht. Ik heb sindsdien alle symptomen van een hersenschudding. Dag erna weer die maat gesproken en we hebben allebei flinke blackout van die avond. Ik zei dat ik me niet normaal voelde en hij zei dat hij zich ook nogsteeds vaag voelde. Hij dacht dat het de na-effecten waren van de 3-meo-pcp, die schijnbaar bekend staat om langdurige na-effecten. Omdat ik geen idee had dat ik mogelijk een hersenschudding had ben ik daarna door gaan genieten van de stapel RCs die ik besteld heb. Die avond heb ik 4x100ug 1p-lsd genomen, en ben helemaal de weg kwijtgeraakt. Had al een behoorlijk wilde trip (waar ik niks meer van weet) met een maat die zelf 4-HO-MiPT uitprodeerde. Ik wist niet meer waar ik was, tijd liep achteruit ipv vooruit, ik wist niet meer dat wat ik genomen heb en er was niemand om het na te vertellen (maat had al de laatste trein naar huis gepakt) en ik raakte flink in paniek. Vader heeft me gevonden en is geschrokken. Uiteindelijk ben ik met de ambulance afgevoerd en heb ik de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Dit is allemaal gebeurd terwijl mijn geheugen tot de dag van vandaag niet goed functioneert. Het besef dat ik een hersenschudding heb is pas na dit alles gekomen toen ik mijn herinneringen terugkreeg; tot dan toe dacht ik dat ik een psychose heb gehad. Ik ben denk ik zo erg geflipt op die 1P-LSD omdat door die klap ik niet meer goed mn gedachten kan sturen. Mijn zelfbeheersing is ook weg dus ik heb zonder nadenken genomen wat ik heb genomen. Maar het lijkt mij een verstandig plan om de psychedelica die ik in huis heb (heb ook nog san pedro liggen, en wat RCs die dissociatief of hallucinogeen zijn) nog even niet te nemen. Maargoed, wat de truffels betreft: Als ik aan dit zakje nog wat heb en ze vergoeden met dmv een nieuw pakje heb ik straks twee pakjes. Zo niet, als ze me vergoeden heb ik later pas die truffels maar ik ben toch niet van plan ze spoedig te gebruiken."