Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag medegebruikers, Voor mij is het beste al zo`n 22 jaar....Het kopen: Vindt jezelf een dealer die het zelf maakt. Krijg je dan? Zelfs bij een tempratuur van 30 graden buiten.....een goede koude vochtige zak. Op een schotel ermee en max 10 sec in de magnetron. En hoppa ...Tears In Da Eye`s......Persoonlijk doe ik de rest in het geopende zakje in de kat en de volgende dag perfect gedroogd. Mocht je zoals ik redelijk pro zijn dan gelijk s`morgens voor het werk...zakje uit de kast en buisje erin en in je zak.... Makkelijker kan niet toch? En datggezeur met kwaliteitsverlies of welk willekeurig gezeur ook....Regel 1 ...zoek jezelf een dealer die het zelf maakt."