Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Forummers, Ik ben nieuw hier, ik heb het forum afgezocht naar dit probleem, maar kon niet echt iets vinden. Daarom wil ik eigenlijk jullie meteen een probleem voorleggen. Ik gebruik nu al zo’n 2 jaar XTC en doe het gemiddeld 5 a 6 keer per jaar. De inslag ging altijd prima en had niet echt last van vervelende dingen. Vorig jaar zomer heb ik onder invloed van XTC een klein ongelukje gehad met me hand (jaja het leek me leuk om een koffiemok te verbinden aan een bezemsteel, zo kan je vegen en drinken tegelijk, maargoed dat oortje brak af en me hand lag 2 cm diep open, moest naar het ziekenhuis, waar ik werd voorzien van 8 hechtingen.) Na dit voorval heb ik 3 maanden later weer xtc geslikt en de inslag was totaal niet fijn(ik begin altijd met een halve). Ik werd moe, duizelig, kaken kreeg ik niet van elkaar af, moeite met ademhalen(puffen), slaap gevoel en het wordt me eigenlijk ff teveel. (Het waren dezelfde pillen(Rode duifjes)). Na 2 uur slik ik de andere helft en dan gaat het steeds beter, na 3 uur voel ik me gewoon zoals het hoort. Ik dacht dat dit eenmalig zou zijn, maar ik heb het nu elke keer als ik X gebruik. De vraag aan jullie is, kan ik hier iets tegen doen?. Ik ben zelf van mening dat mijn lichaam xtc afweert wegens dat ongelukje, maar hoe kan het dat het later wel beter gaat(als ik meestal bijslik). Is het misschien verstandig om in het begin een hele te nemen, maar ik ben bang dat het dan nog heftiger wordt. Alvast bedankt, Gr, Nemo"
"Heren bedankt voor jullie reactie @ Klaas: Ik had ergens op dit forum gelezen dat je lichaam soms probeert de xtc tegen te gaan, zoiets als wittebloedlichaampjes en dat je je dan zo gaat voelen, maargoed ik weet het ook niet . @ Exeptional: Te heftig is dat ik me zo ellendig voel, dat echt niks relaxt is, wil alleen maar zitten en ademhalen. "Het wordt me allemaal even te veel" gevoel zegmaar. Ik weet niet precies hoe ik dat moet uitlegen. De pillen die ik neem zijn getest, geloof 118mg MDMA onderwaarde en iets van 140 bovenwaarde. Er zat geen mCPP in. Wat ik nu zo raar vind is dat ik het eerst niet had, en nu wel(slik altijd dezeldfe pillen). Misschien moet ik is andere proberen. Gr Nemo"
"Iedereen bedankt voor jullie reacties, Ik denk niet dat mijn dosis te hoog is, begin altijd met een halve. Het rare is dat als ik blij slik ik me meestal beter ga voelen. Kan het zo zijn dat je ook te weinig neemt? De volgende keer ga ik Crystal of MDMA poeder proberen, als ik dan dezelfde symptomen heb, denk ik dat het psychisch is. Gr, Nemo"
"Janman bedankt voor je uitgebreide reactie, Ik heb andere pillen geregeld, van die swirls, die zijn als het goed is een stuk minder sterk als die duifjes. Ik weet nog niet waneer ik het ga gebruiken, maar ik ga igg met een hele beginnen, we merken wel wat er gaat gebeuren. Als dit niet werkt ga ik gewoon de manier van youperdepoep proberen. Kan misschien er mee te maken hebben met wat je die dag ervoor heb gegeten(meestal eet ik bijna niks) Gr, Nemo"