Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Toen ik 12 jaar was begon ik met heroïne en moet zeggen mijn leven is er niet beter op geworden. Mijn leven ging aan een zijden draadje en hebben me er nog door gekregen. Heb in verschillend ziekenhuizen geweest . De drang naar hero is er nog altijd. Heb alles wat een mens zou willen . Woon nu alleen maar lukt voor geen meter. Heb geen vrienden en heb niks van sociale contacten behalve op het werk . Je draagt dat mee en word echt moeilijk om nog zonder muts buiten te komen zonder raar bekeken te worden. Het word er niet beter op echt geloof me . Als advies STOP die relatie , je word er zelf niet beter van !! Mvg"