Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal gister dachten we dat we iets leuks moesten doen met Prinsjesdag en kwam er een vriend A met het idee om truffels te doen in de duinen dat leek me een strak plan! Dosering: Kwart zakje hollandia truffels p.p (we wilden het rustig aan doen) Hoofdpersonen: A, D & (ik) en nog 3 tripsitters Locatie: Duinen Ik vind het zelf fijner de hoogtepunten op te schrijven en dus niet een heel uitgebreid verhaal hopelijk dat jullie dat niet erg vinden het begon allemaal met het innemen van de truffels het smaakte niet zo best maar dat had ik al verwacht Nadat we hem innamen ongeveer 30 minuten daarna kwamen onze tripsitters aan we hadden afgesproken in de duinen en na ongeveer 45 minuten begon hij wel te werken. Ik zat in mijn eigen wereld heletijd naar water te kijken die ik bij me had in een spa flesje en toen kreeg ik een koekje van een van de tripsitters van die chocolade koekjes daarop leek een heel gevecht aan de gang met mannetjes die tegen het zand vechten (de chocolade was het zand) heel vaag we zaten ook tussendoor te blowen wat hasj en wiet toen zag ik de bekende patronen overal in bladeren etc en in het zand de sporen van fietsen en schoenafdrukken leken te bewegen. Ook vond ik een zeer mooie steen die heel erg mooi glimden. Maar wat er toen gebeurde was een vriend van mij gooide mijn steen weg die ik vond, ik liet het aan hem zien en hij gooide hem weg en dat vond ik zo vervelend (heel raar nu ik terugdenk) ik was toen in een redelijk slechte bui.. ik dacht dat er heel misschien iets mis zou gaan. Ik voelde me een tijdje zo rond de 30 minuten toen stelde mijn vriend en een tripsitter voor om eventjes te gaan lopen ze wisten er niks vanaf dat ik me niet zo goed voelde, het was meer in mijn hoofd. Maar dat rondje lopen was het beste wat me ooit was overkomen ik vond weer een paar mooie stenen en mijn hele dag was weer goed! toen we terugkwamen naar onze "chillplek" was het net alsof er een nieuw dag aanbrak het hele bos was fel met mooie kleuren ik voelde me echt herboren! We hadden ook de heletijd hele rustige hip hop muziek aan, dus toen dacht ik laat ik maar eens de mood veranderen naar happy en draaide ik wat vrolijk muziek Voorbeeld: On top of the world - Imagine dragons en iedereen was happy ik voelde me echt heel goed ik had een warm gelukkig & blij gevoel en dat had ik een hele lange tijd Naar mijn gevoel leek de piek en de voorspace niet lang te duren maar had ik het meeste gewoon een heel erg blij en warm gevoel van binnen een geweldige eerste trip voor mij dus 1 ding wat ik heb geleerd van mijn truffel trip: alles gebeurd met een reden, de tegenslagen maken je juist sterker mijn tips voor de eerste keer truffels: als je in het gras of zand gaat zitten neem een kleedje mee, bellenblaas, Dextro (als er iets niet goed gaat heb ik begrepen dat dat helpt) wat peuken en veel drinken/eten & ook boxen (mobiel is ook gewoon goed maar wij wilden iets meer volume bij de muziek en dat lukt niet echt met een mobiel ) dat was mijn eerste trip!! ik voel me helemaal goed en ben weer klaar voor de wereld!"
"Hallo een tijdje geleden had ik al een bad trip gehad door wiet te roken en dat was zeker niet fijn mijn hart begon in een keer heel snel te kloppen en ik voelde hem in mijn keel bonken. Voor de rest was elk geluid erg vervelend en ja nog een paar kleine dingentjes. Toen daarna wilde ik er overheen komen heb toen flink en vaak geblowed ging altijd goed voelde me rustig creatief lachen etc. Maar gister begon het weer terwijl er geen reden toe was ik geef eerlijk toe mijn 1e badtrip was wel verdiend ik was heel erg gestresst maar ik wist nog niet dat blowen dat versterkt maar dus gister weer mijn hart heel snel kloppen en in mijn keel bonken en alles ging in slowmotion de wereld viel dicht elk geluid werd zachter dat gevoel net voordat je knockout wil gaan had ik heletijd. Ik dacht dat wiet geen invloed had op hartslag? de badtrips kan ik begrijpen maar dat mijn hart zo snel klopt niet sorry als ik dit in de verkeerde subforum heb gegooid"