Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Zoals de naam al zegt, ik ben een N00bie hier op het forum, en ook een beetje in het drugsgebruik. In ieder geval op het gebied van XTC. Nou zat ik met een vraagje. Het komt in het kort op het volgende neer: Ik heb binnenkort een triootje en we zaten eraan te denken wat XTC te scoren. Hebben jullie nog tips over het hoe en wat? We zijn alledrie onervaren met XTC. Alvast bedankt! Liefs! /EDIT: ik bedoel tips mbt het gebruik, niet het scoren! (dat komt wel goed)"
"Jo, ik wou nog even laten weten wat we uiteindelijk hebben gedaan. Geen XTC dus. Gewoon lekker paar blowtjes en wat bier gehaald, en voor de rest een onwijs goeie avond gehad. In ieder geval bedankt voor jullie adviezen, en ik wil zeker nog een keer XTC doen, maar onze avond was in ieder geval ook geslaagd zonder het"