Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik had nog nergens iemand zijn ervaring van 3fmc zien posten : Wie : Man , 29 , te veel , verslavend karakter Na 3 maand sober te zijn (lees : wel een pintje hier en daar maar geen chemische producten) probeerde ik eens vanalles op de legale markt van Nederland. Ik probeerde 2mmc, 3mmc, 3cmc , a-pihp, 3-fmc, 2fma, 2f-dck Doel : Informeren Locatie : Thuis alleen Avondje 3fmc : Aangezien er geen tot weinig informatie over deze 'research-chemical' te vinden is was het moeilijk om de dosis te bepalen. Op tripsit is er een schatting namelijk : Light25-50mgCommon50-100mgStrong100-150mg Zo dus deed ik mijn eerste insufflation op 50mg. Gevoel : redelijk snel een pep gevoel en niet kunnen stilzitten en direct zin in een nieuwe. 20 min later : een nieuwtje van 50 mg - Redelijk seksueel opgewonden en direct zin in meer (= gevaarlijk) - Te zenuwachtig en trillingen in de hand - Redelijk brandiger in de neus maar er zijn ergere Loop (lees : herhaling) : Om de 30 minuten een nieuwe van 50mg of meer tot op een totaal van 350 mg. Dan ben ik maar gestopt en 15mg melatonine traag in slaap gevallen. Hartrate : 130 na dosis en in rust 90. Effect : Te kort en een te nerveus gevoel VS 3mmc : Simulair gevoel maar van korte duur Day after : Ok, geen kater maar toch een beetje een gevoel van leegheid. Helaas ben ik een zeer verslavend persoon en was de dag erachter de andere 650mg er doorgejaagd. Conclussie : Fijn gevoel voor even, maar zeker niet de moeite waard omdat je zeer snel zeer veel wil. Bijlage : consequenties Ik heb nog kennis van andere chemicalien maar vraag me wel af of er nood is voor andere verslagen."