Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het geprobeerd inderdaad dit weekend!! Ik had thaise paddo's en ze deden het prima ik had ongeveer 3/4 portie op. En inderdaad het is heel anders dan halicuneren van de X... Ook al vond ik dat vetter:P Je moet bij dit spul echt je kop erbij houden... Maar toch vond ik het een leuke ervaring... Ook al vond ik dat de trip te lang duurde... Want de tijd ging heel langzaam voor mij... Maar een leuke ervaring er bij in ieder geval"
"Ik ga mischien dit weekend het ook eens proberen... Ik heb het nog nooit gedaan... Vraag me toch af hoe het is... Ik wil gelijk echt goed halicuneren... Ik heb het 1x gehad door de pillen!! En dan bedoel ik niet alleen brilletjes maar echt vreemde beesten enzo... Was mischien wat te veel van het goeie maar was heel leuk!! Dus wat raden jullie mij aan... Ik lees hierboven dus om het niet verkeerd te laten lopen eerst een halve... Maar denk zelf eerder juist wat meer dan halve... Mischien een hele?? En welke soort moet je hebben om goed te hallicuneren?? Want ik wil het wel even goed mee maken!! Hoor het wel van jullie!! Gr Erwin"
"Jaa ik bedoel hoe zit t met een bad trip?? Valt wel wat mee met paddo's toch? Want zou anders lsd halen... Maar ik denk kan beter eerst maares proberen met paddo's dat is even wat minder..."