Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij speed maak ik altijd bommetjes. Ik krijg er iets van, wanneer ik de restjes uit m'n neus door lig te slikken.. Bon, m'n vraagske is dus, of je met coke ook bommetjes mag nemen. Ik kan geen reden bedenken waarom niet, maar wilde het voor alle zekerheid toch effe vragen hier. Gegroet"
"HAHA!! mensen, dit gaat derover.. ritalin, ephedrine, smartshops,... ben ook lang op zoek geweest, had geen zin meer in pep. M'r als het persé in België verkrijgbaar moet zijn, ZONDER doktersvoorschrift, dan zult ge toch pep moeten gaan halen zene. het spijt me, maar Tis hier grote kuis geweest. Oh jah.. trouwens.. héhé, wakker worden play_bunny, ephedra is hier ondertussen excact 1 jaar uit de handelm genomen. grmbll.. Iets nieuws vervangend voor ephedra in a'dam te verkrijgen is ma huang in één of andere smartshop gevonden. Veel sterkte in uw zoektocht. enneh, moest ge iets onvoorstelbaars straf gevonden hebben, awel, dan laat ge't maar weten hé. Gegroet"