Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Ella zei: Op je LINKER zij moet dat zijn... Ik ben verpleegkundige en je endeldarm maakt een bocht naar links. Klik om te vergroten... Dank voor de goede tip/verbetering ik weet het zelf ook niet exact! Handig dat je verpleegkundige bent Klik om te vergroten... Volgens mij is het dan toch de rechterkant. Het zal waarschijnlijk zijn dat je endeldarm een bocht naar links maakt, maar omdat het juist de bedoeling is dat de actieve stof zoveel mogelijk tegen de wand in de slijmvliezen terecht komt, moet het naar rechts zakken. Verder je darm inzakken heeft alleen maar het risico dat evt feces de stof absorbeert. kwestie van logica : Rechts is ook waar je duim links staat"