Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik wat achterlaat op een forum en dus ook de eerste tripreport. Ik verdrink in het lezen van al jullie interessante ervaringen, zelfreflecties en lessen die je uit drugs kan halen. Daarom besloot ik om zelf ook maar iets te plaatsen en dit in de toekomst ook te doen, om zo te leren over verschillende drugs en mijn eigen ervaringen. De eerste keer LSD voor mij was ook de eerste keer dat ik een psychedelische drug uitprobeerde. Ik was met een vriend en zijn broer (wat overigens ook een goede vriend van mij is). We hadden er rekening mee gehouden dat een LSD trip ongeveer 10 uur zou duren en zijn ongeveer om 14:00 begonnen. Ik had een halve zegel onder mijn tong gelegd en mijn vrienden ook (dosering weet ik niet meer...). Ik merkte dat het bij mij wat langer duurde voordat hij insloeg dan bij mijn vrienden. Ik kan me niet precies meer herinneren hoe het geleidelijk van begin tot eind is gelopen maar ik weet wel dat ik eigenlijk mijn hele trip een mix van hoofdpijn en meligheid ervaarde. Ik weet niet of ik te veel of te weinig had gepakt (moeilijk te zeggen aangezien ik geen dosering heb vermeld) of dat het gewoon was omdat ik moeite had de controle los te laten (wat toch wel belangrijk is bij trippen). In het begin had ik veel hoofdpijn, ofja, hoofdpijn, een soort drukkend gevoel op mijn hoofd wat maar niet wegging. Ik heb wel enorm veel gelachen met mijn vrienden om dingen die nergens op slaan, wat wel tof was, maar ook dit ging gepaard met dat drukkende gevoel. Als ik op een gegeven moment iets te hard en lang aan het lachen was leek het wel alsof mijn hoofd ging ontploffen waardoor ik snel even rustig moest worden. Ongeveer 7 uur na inname kregen ik en mijn maat wel ineens een hele creatieve vibe, waarna we zijn gaan tekenen (wat we eigenlijk nooit doen). Hij vroeg me te tekenen hoe ik mijn trip ervaarde, ondanks dat mijn trip visueel niet heel sterk/intens was is dat niet op te maken uit mijn tekening haha.(links die van mijn vriend, rechts de mijne) Het was erg prettig om een beetje creatief bezig te zijn met een goeie vriend. Mijn gedachten stuurden als het ware het potlood. Ik dacht er niet bij na. Ik had later en de dag erna niet echt een kater. Ik weet nu niet zo goed wat ik van LSD moet vinden, de tijd vloog om en heb me wel elk uur vermaakt maar daarnaast heb ik wel een soort hoofdpijn ervaren. Het was minder intens dan ik me had voorgesteld. 2CB Een paar maanden later heb ik met dezelfde mensen op dezelfde plek (in het appartement van mijn vriend zijn broer) 2CB geprobeerd. Ik had veel gelezen over trippen, vond het heel interessant, en na mijn (naar mijn idee redelijk telleurstellende) LSD trip wilde ik het graag nog eens doen. Dit keer met 2CB. Om de ervaring te optimaliseren hadden we dit keer wat coole posters opgehangen en sfeerverlichting aangeschaft. We begonnen met een hele pil van ongeveer 14 mg. Iets later waren mijn vrienden al aardig aan het trippen en onder de indruk van alles in de kamer dat begon te ademen. Ik zat er nog nuchter bij wat ik erg jammer vond. Na anderhalf/twee uur wachten heb ik toch maar besloten een tweede pil te pakken. Toen mijn vrienden hun piek grotendeels al beleefd hadden, moest de mijne nog komen. Kort na het nemen van de tweede pil werd ik wat misselijk, ik probeerde wat te eten en te drinken maar niks voelde prettig. Even later besloten we met z'n allen om naar buiten te gaan en wat rond te lopen in een parkje. Onderweg naar parkje moest ik nog wat overgeven. Na het overgeven voelde ik me een stuk prettiger. Eenmaal aangekomen aan de rand van het park was een veldje. In het midden van het veldje was een kunstwerk met een bankje. We hebben een kwartiertje bij dat bankje staan praten, althans mijn vrienden. Ik zat namelijk op het bankje een bijzonder schouwspel te observeren: de bomen in het park waren op eens begonnen met dansen. De trip was nu echt begonnen en dit was ook de eerste keer dat er visueel dingen gebeurde (in tegenstelling tot mijn LSD trip). Het kwartier voelde als een uur en ik wilde maar niet naar binnen. Mijn vrienden waren op dat moment al wat nuchterder aan het worden en zagen weinig beweging in de bomen. Eenmaal terug in het appartement begon een zintuigelijk festijn. Met wat chille space house aan en sfeerverlichting die van kleur veranderde zochten we een trippy video op. We kwamen uit op een hele interessante video: een fractal zoom, een 2 uur durende animatie die gebouwd is op wiskundige formules en getallen; heel interessant om te zien en over na te denken. Een goede aanrader tijdens het trippen: . Na een tijdje gefascineerd naar het scherm gestaard te hebben werd ik afgeleid en begon ik me te verwonderen door wat ik nog meer zag in de kamer. De meubels en muren namen de kleur van de zachte, milde sfeerlamp aan. Ik kan moeilijk beschrijven hoe ik fijn ik de muziek op dat moment ervaarde in combinatie met alles wat ik zag. Alsof mijn zicht en gehoor in elkaar overliepen en alles wat ik zeg op de maat van de muziek meegolfde. Na deze bijzondere waarnemingen ben ik buiten even een sigaretje gaan roken (buiten de deur, op de derde verdieping). Ik keek wat om me heen en af en toe naar beneden over de reling. Er leek de hele tijd iets in mijn ooghoek te bewegen maar telkens als ik er naar keek was het er niet en zag ik het opnieuw in mijn andere ooghoek. Daarnaast zag ik kleine dingen die wat verder weg waren, zoals een vuilniszak, echt bewegen en gebaren naar me maken. Dit vond ik een beetje naar en ging snel naar binnen. Dit gaf me het gevoel dat ik dit soort trips niet gauw in mijn eentje zou willen doen, ik kon nu terug naar mijn vrienden maar alleen zou dit een bad trip kunnen veroorzaken denk ik. Kort daarna was de trip zo goed als voorbij en ik was dik tevreden. Volgende dag geen kater gehad. Al met al: intense en prettige ervaring met heeel eventjes dat nare momentje buiten in mijn eentje. Nu ik thuis zit vanwege de corona crisis heb ik genoeg tijd om nog eens te trippen, ergens deze week wil ik graag gaan candyflippen, wat ik nooit heb gedaan maar vragen daarover bewaar ik wel voor een andere thread Groetjes, M"
"Misfit zei: Mooi report, jammer dat de lsd niet zijn volledige potentie liet zien. Ik schat dat je ongeveer 50-60ug had genomen, bij deze dosis ervaar je wel lichamelijke effecten maar blijft het visuele achterwegen. wat betreft de 2CB had ik nog een vraag. Mijn eerste keer 2CB (zelfde dosering als jij ongeveer) merkte ik dat ik heel snel geprikkeld was. Stemmen van vrienden gingen razend snel voor mijn gevoel en van muziek kon ik totaal niet genieten omdat het te chaotisch was voor mij. Hoe heb jij dat ervaren? Ben benieuwd naar je volgende report over de candyflip! Klik om te vergroten... Nee dat heb ik niet zo ervaren, alle prikkels in mijn omgeving liepen heel soepel in elkaar over als het ware, misschien was het de setting die daarvoor zorgde."
"TripJess zei: Ja ik heb wat jij hebt. Onprettig de muziek loopt totaal niet soepel in elkaar over ik krijg een soort rare stopmotion achtig effect wat zijn eigen snelheid bepaald. Dan langzaam en dan weer snel. Mijn eerste keer ging ik daar echt slecht op maar heb ondertussen al meerdere keren 2cb gebruikt, alleen ben er nog steeds niet uit wat de juiste dosis is. 1 pil in een durfde ik niet aan dus heb de eerst volgende keer een halve geprobeerd. Daarvan kreeg ik lichte maar toch wel aanwezige visuals. De keer erop 40 % van een pil , daar voelde ik niks van enkel een verhoogde hartslag. Pas toen ik 4 u later wilde slapen en me ogen dicht deed kreeg ik hele drukke closed eyes visuals maar kort erna in slaap gevallen en de laatste keer die andere 60% en daar ging ik weer erg hard van, wat ik dus in t begin beschrijf. Soms een beetje ongemakkelijk niet meer goed kunnen voelen of ik het nou koud of warm heb , trek heb of moet plassen. Haha ben er ook nog steeds niet achter of het wat voor mij is maar ben wel bereid om dat uit te zoeken. Klik om te vergroten... Hmm vervelend, misschien toch je gemoedstoestand of mentale toestand die een rol hebben gespeeld, voor mij werkte 2 stuks prima maar ik merkte wel dat het te maken had met mijn maaginhoud, ik had best veel gegeten dus de tweede sloeg later in dan de eerste, perfecte timing I guess...?"
"TripJess zei: Ja ik heb wat jij hebt. Onprettig de muziek loopt totaal niet soepel in elkaar over ik krijg een soort rare stopmotion achtig effect wat zijn eigen snelheid bepaald. Dan langzaam en dan weer snel. Mijn eerste keer ging ik daar echt slecht op maar heb ondertussen al meerdere keren 2cb gebruikt, alleen ben er nog steeds niet uit wat de juiste dosis is. 1 pil in een durfde ik niet aan dus heb de eerst volgende keer een halve geprobeerd. Daarvan kreeg ik lichte maar toch wel aanwezige visuals. De keer erop 40 % van een pil , daar voelde ik niks van enkel een verhoogde hartslag. Pas toen ik 4 u later wilde slapen en me ogen dicht deed kreeg ik hele drukke closed eyes visuals maar kort erna in slaap gevallen en de laatste keer die andere 60% en daar ging ik weer erg hard van, wat ik dus in t begin beschrijf. Soms een beetje ongemakkelijk niet meer goed kunnen voelen of ik het nou koud of warm heb , trek heb of moet plassen. Haha ben er ook nog steeds niet achter of het wat voor mij is maar ben wel bereid om dat uit te zoeken. Klik om te vergroten... Ik heb onlangs met mijn maat gesproken waarmee ik had getript en die zei inderdaad dat de dosis waarschijnlijk te laag lag, het had me sowieso niet afgeschrikt om het nog eens te proberen dus de volgende keer zal ik wat meer nemen, bedankt voor de reactie!"