Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben gister aangehouden in duitsland. Ze hebben hier een halve gram coke bij mij gevonden. Er was niks in mijn urine. Ze hebben deze in beslag genomen en een aantekening gemaakt. Wat voor hoogte van boete kan ik hiervoor verwachten? Iemand enig idee?"
"Zat in me broekzak, ja ik weet heel dom, maar dat is mijn vraag niet"
"Als het zo ernstig was dan hadden ze mij wel meegenomen naar het bureau."
"Hertzogenrath/aachen"
"Ik heb ook geen verklaring afgelegd. Reed gwn een routine controle aan de grens in. Stom toeval eigenlijk. Ik heb het eigenlijk jaren niet gebruikt was het van plan om weer eens te doen. Dus vinden in me systeem/lichaam doen ze zowiezo niet"