Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"rico2012 zei: ik heb ervaring met pure mdma in poeder vorm, maar krijg nu opeens vloeibare vorm aangeboden terwijl ik er nog nooit van gehoord heb ondanks dat ik een frequente feest gebruiker ben. Ook heb ik meerdere mensen om me heen gevraagd die erg bekend zijn in dit wereldje en ook hun zeggen dat ze er nog nooit van gehoord hebben zelfs dat dat bijna onmogelijk is om te maken......... Toch wou ik graag een second opinion, is er iemand met een serieus antwoord hierop? Klik om te vergroten... Hoi, Ik heb zelf een vorm gehad dat was vloeibaar en bruin. Het zat in een reageer buisje en je afhankelijk van wat je gewend bent begin je met 1 of 2 dopjes door je drinken. Die hielden mij al 4 uur gaande en zo blijf je dopjes drinken. Ik heb een max van 3 buisjes op een avond gehad en dat heeft mij zeker 12uur!!! Hard doen stuiteren.. ik hou er wel van. Het werd aan mij verkocht als een mix van 630ml mdma met ghb en speed. De effecten die ik voelde begonnen na 20 minuten met een GHB roes wat ongeveer zo'n 20 minuten aanhield, vervolgens werd ik compleet helder en was ik voor mijn gevoel 20 minuten haarscherp en bomvol energie. Ik kon niet stilzitten voor ongeveer nog 20 minuten. Waarna ik helemaal warm werd van binnen en echt een heerlijke mdma klap kreeg waar ik een paar uur op vooruit kon. Dat proces herhaalde zich een aantal keer wat het een geweldige ervaring maakte. Ik ga binnenkort zeker weer proberen!"