Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FerdFatoehaus zei: (Natuurlijke) Maagbeschermers kunnen ook helpen. Check wel op wisselwerking. Klik om te vergroten... Bedankt! Heeft u misschien een voorbeeld en hoe lang van tevoren ik dat moet innemen?"
"Hoi allemaal, Ik heb een hele concrete vraag. Hopelijk heeft iemand advies. Ik heb 1 a 2 keer drugs gedaan in m’n leven. Ik heb toen xtc ingenomen. De dosering van deze pil was heel laag en ik deed heeel rustig aan en niet teveel water drinken etc. Helaas werd ik aan het begin beide keren erg misselijk. Binnenkort wil ik een klein beetje en rustig mdma poeder proberen, omdat dat een ander reflex op je lichaam kan hebben ten opzichte van xtc pil. Misschien word ik hier al minder misselijk van, maar om de misselijkheid nog beter te voorkomen zoek ik naar een mogelijke oplossing. Ik las zelf al iets over: - geurtjes ruiken, zoals citroen of deo - eenmalig gaviscon maagzuur gelletjes innemen na het lunchen en voor drugs gebruik Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen of ander advies kan geven"
"Kordie zei: Omeprazol Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip! Weet u hoe ik dit dan het veiligst kan innemen? Hoelang van tevoren etc?"
"Tijdloos zei: Bij de drogist iets halen tegen misselijkheid. Maar zie dat als laatste Resort. Klik om te vergroten... Bedankt voor uw reactie. Ik kreeg ook een reactie met betrekking tot maagzuurremmers of Omeprazol. Heeft u daar ervaring mee? Wat voor tips zou u dan geven?"
"SoulAssassins zei: Suiker dus puur suiker wil ook wel eens helpen ,dat werd vaak gedaan bij teveel thc in het bloed. Dus een whinegum helpt prima met cannabis ,wat het met wat hardere drugs doet weet ik niet maar wie weet! Klik om te vergroten... Goede tip!! Ik ga dextro meenemen dan"
"Lysergine zei: Misselijkheid en braken bij MDMA komt waarschijnlijk door het activeren van de 5-HT3 receptor in de CTZ. Ondansetron kan hierbij helpen. Gember blokkeert de 5-HT3 receptor en is mogelijk ook effectief en makkelijker verkrijgbaar. Verder zijn natuurlijke middelen intrinsiek lang niet altijd effectiever of minder schadelijk dan farmaceutische middelen. Klik om te vergroten... Bedankt voor uw reactie! Ondansetron is iets wat je alleen bij de huisarts kan aanvragen. Dat vind ik ergens een beetje onnodig.. Heeft u een tip wat ik kan halen bij een drogist of zal ik het houden bij gember?"