Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik gebruik dagelijks dexamfetamine (gemiddeld 10mg per dag) ivm adhd en wil vrijdag voor de eerste keer pep proberen. Gebruik al jaren xtc en dat geeft mij niet altijd meer het gewenste resultaat (ben vooral vaag van de kaart, sterke visuals en weet niets meer van de avond). Heb me laten vertellen dat speed dus een leuke optie is, maar ben een beetje angstig ivm mijn dex gebruik. Van dex krijg je een hoge hartslag en heb me online bang laten maken dat door speed een hartaanval op de loer ligt. Nu wil ik absoluut niet dood, dus ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben? Is speed gevaarlijk om te gebruiken als ik donderdag voor het laatst dex neem? Dus vrijdag niet? Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? Tips om na speed te slapen? Zou het liefst capsules willen doen, hoorde dat er mensen zijn die hierna vaak misselijk zijn? Tips om dit te voorkomen? alle tips zijn sowieso welkom gezien het mijn 1e x pep gaat zijn haha"
"Nog een vraag: hoe is het de dagen daarna? Ben je snel weer “normaal”? En kan het zijn dat mijn dex minder goed gaat werken door 1x speed gebruiken?"
"Hoi Lichtjeshemel, Ik wil zaterdag ook xtc gaan gebruiken en ben ook dagelijks gebruiker van dexamfetamine. Gebruik zo’n 12,5 mg per dag. Vrijdag heb ik nog een tentamen en wil dag eigenlijk liever niet mijn dosis overslaan. Hoe is het bij jou verlopen/wat is jouw ervaring? En wat heb jij aangehouden qua vanaf wanneer je geen dexa meer hebt genomen?"
"Lichtjeshemel zei: Hoi, Ik gebruik dagelijks 3,75 mg dexamfetamine (op doktersvoorschrift). Nou wil ik deze zaterdag graag xtc gaan gebruiken (gewoon een normale dosis en mijn laatste gebruik was 3 maanden geleden), maar ik heb begrepen dat deze twee geen heel goede combinatie zijn. Hoe lang van tevoren moet ik stoppen met de dex, zodat het op tijd uit mijn bloed is? Is het voldoende om vrijdagochtend mijn laatste dosis dex te nemen (zoals gewoonlijk), of moet ik er al eerder mee stoppen? Ik zag dat de halfwaardetijd van dex zo'n 10 uur is, maar aangezien ik het dagelijks gebruik heb ik natuurlijk al een vrij constante spiegel opgebouwd. Ik was van plan de mdma op zaterdag zo rond het middaguur te nemen, 12 uur dus, dus als ik op vrijdagochtend mijn laatste dosis dex neem zit er sowieso 24 uur tussen. Ik weet alleen niet zeker of dat voldoende is, of dat ik beter nog een paar dagen extra er tussen kan laten. Ik heb de dex eigenlijk wel nodig om normaal te functioneren dus liever niet. Heeft iemand hier iets nuttigs over te zeggen, of er ervaring mee? Klik om te vergroten... @Lichtjeshemel Misschien moet ik je taggen voor je bericht krijgt. Ik weet nog niet helemaal hoe dit forum werkt haha."