Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pff zie het echt even niet meer zitten, het is inmiddels al een tijdje geleden dat ik ben afgekickt. Nouja afgekickt... Man man man ik blijf de hele dag door nog steeds aan die shit denken dacht dat ik er weer goed mee kon omgaan en alleen weekenden gebruiken, ik heb angst om de straat op te gaan ben sociaal ongemakkelijk geworden en ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten en zie mij enige oplossing in ghb....Misschien moet ik weer hulp gaan zoeken want vroeg of laat ga ik het begeven en zit ik 24/7 aan de ghb ben ik bang voor."
"Joo mensen van drugsforum! Ik zit nu momenteel 1 maand 24/7 aan de gbl, wil echter stoppen en heb tot mijn beschikking 5x150mg lyrica 24x10mg baclofen 1gram Flubromazepam. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wil het liefst cold turkey stoppen met de gbl en dan de eerste paar dagen medicatie slikken. Hoop dat iemand mij kan helpen."
"Goeiemiddag iedereen! Ben nieuw op dit forum en wil even mijn verhaal kwijt voor eventuele tips & tricks die jullie misschien hebben om mij te helpen. Ik ben 18 jaar en gebruik zo vanaf m'n begin 17de GHB en ja hoor wat was deze drug lekker zeg, ik sliep er heerlijk van kon nog eten normaal onder mensen komen en slapen. Het bleek echter allemaal te mooi om waard te zijn, de eerste 2 á 3 maanden waren nog leuk gebruikte het alleen in het weekend en wel al afentoe doordeweeks als ik het had liggen want ja wat kan het nou eigenlijk allemaal voor kwaad he 1 zo'n doppie kan toch wel! Ik gebruikte altijd 2.5ML, koopte balonnen van 5 ml dus om de uur doseerde ik 2.5ML bij ging allemaal nog prima. Tot ik geintroduceerd werdt om hele balonnen te nemen en 1.5 tot 2 uur te wachten met bij doseren en toen begon de ellende, ik werd opeens s'nachts wakker en ik wist me god niet hoe dat kwam en was verbaasd dat ik niet door kon slapen. Tot het vaker gebeurde en toch bij mezelf dacht zal het niet door de GHB komen? Eigenlijk dus een teken om te stoppen maar wat doe ik dus met me domme kop ik ga lekker door. En de hoeveelheden werden als maar meer en begon vaker te gebruiken standaard elk weekend.De katers begonnen ook te komen omdat ik bijna niet sliep en grote hoeveelheden wegtikte in de weekends tot wel 50-100ML voor alleen de vrijdag en zaterdag. Het ging nog prima om het alleen op de weekende te houden, tot ik dus een weekend ben weze doorhalen ook de zondag en maandag en dinsdag echter toen ik stopte was ik helaas al te laat en had al ontwenningsverschijnselen! Maar het sluipt er echt heel erg in en voor dat ik het wist zat ik dus al op 5 dagen 24/7 dus ook s'nachts om de 2 uur een dop. Toen kwam er eindelijk een besef van wat ben je nou allemaal aan het doen dan gek! Ik had nog 100ML liggen thuis en heb ik gelijk door de wc gespoeld. Ik was na een kleine week weer de oude had erge zweethandjes kon de eerste nacht niet in slaap komen terwijl ik erg vermoeid was omdat ik al 5 dagen uitruste op out gaan en daar rust je vrij weinig van uit, lichte hardkloppingen en was echter totaal niet in staat om onder mensen te komen. Ik heb van dat geintje geleerd en gebruik het nou alleen vrijdag en zaterdags maar wel nog steeds in aardige grote hoeveelheden voor nu bijna 10 maanden lang elk weekend. En ik wil er vanaf maar het valt me zwaarder als ik verwacht had ik merk dat ik de ene exscuus na de andere aant verzinnen bent, en heb al echter een stuk of 10 keer aan iedereen en alles belooft dat ik nu echt zal stoppen maar zodra het weekend wordt en ik voel me weer goed ja je raadt het al ga ik G halen. Ben de laaste 2 weken 2 keer in het ziekenhuis belandt doordat ik in elkaar ben gezakt midden opstraat dus mensen hebben me zien liggen en ambulance gebeld en heb het gebruik afgezworen en toch pak ik het weer! Dus mij de vraag zijn er tips of tricks om er niet naar te grijpen in het weekend? want het begint nou echt me neus uit te lopen, maar ik blijf het maar doen! Ik heb GHB zeker zwaar onderschat en ben toch al dieper gezakt erin dat ik wou maar goed. Alle adviezen en tips zijn van harte welkom! Peace!"
"Bedankt voor de reactie's, ik heb een vriendin en die helpt me toch wel erg veel. Heb ook met haar afgesproken een paar weekende binnen te blijven om niet in verleiding te komen want als ik buiten ben en iedereen doet het doe ik het ook wss weer. Mijn ouders weten erook vanaf en willen kijken na vedere hulp als ik er niet zelf vanaf kan komen maar ik ga het gewoon doen deze keer!! Ellendige rotzooi is het echt, elke keer als ik me klote er van voel zeg ik ik stop er echt mee, en vervolgens zit ik in het weekend weer vrolijk aan de G is dus echt een cirkel en een gewoonte dat ik nu moet doorbreken! Ik hou jullie op de hoogte en zal laten horen of het me gelukt is de verleiding te weerstaan in het weekend."
"Nee helaas, zit niet in de buurt. En btw gister geen G gepakt en nu vandaag ook gewoon niet halen en daar is dan me eerste weekend zonder G in een lange tijd! Het is makkelijker dan ik dacht volgens mij zit het meer tussen me oren."
"Hallo iedereen! Het gaat als ik eerlijk moet zijn, slechter als dan het al was. Ik merk dat ik dus echt niet lekker in me vel zit zonder G op, en heb het de laatste tijd ook niet naar me zin op het werk. Dus de laatste 2 weken ben ik zo stom als ik ben ook op het werk wezen gebruiken omdat ik het zat was om me kut te voelen overal waar ik ga en sta, ik weet dat G ook niet de oplossing is maar goed. Ik heb dus aardig veel gebruikt de laatste 2 weken soms de hele dag door soms ook een dag niet, nog geen last gehad van lichamelijke afkickverschijnselen gelukkig. Ik merk gewoon dat alles me zo zwaar valt zonder G op en dat ik het veels te snel naar grijp en maar exscuses blijf verzinnen. Ik heb sinds eergister ontslag genomen bij me werk dus de druk is nu weg om te gaan werken en kan ik denk beter aan me probleem werken. Zit nu sinds woensdag zonder G en ik merk dat alles me zwaar valt en dat alles me vrij weinig boeit, ik denk zelf dat ik misschien maar proffesione hulp ga inschakelen want zelf ga ik het helaas niet redden ben ik bang voor. Fijn weekend allemaal!"
"Hallo iedereen! Ik zit nu al bijna 2 weken in detox mistral in Den Haag jongerekliniek. Ik kwam binnen de kliniek in met lichte afkick verschijnselen beetje angstig, zweethanden en hardkloppingen etc. Hun zijn in overleg gegaan of het wel verstandig was om mij hier te laten en niet naar en prossesionele kliniek te sturen voor ghb om het daar af te bouwen. Vonden ze niet nodig en zit nu 2 weken lang al aan de librium (chloordiazepoxide) , begonnen met 5 x 30mg voor de dag en 1 x 50 mg voor het slapen. Zit momenteel nog op 85mg op een dag 1x 20 mg 08:00 , 1x 15 12:00 , 1x 15 15:00 , 1 x 15 18:00 en dan 1x 20mg voor het slapen 22:00. Ik hoef die pillen niet meer maar alleen proffesionele artsen mogen beslissen hoe snel mij afbouw gaat en mij gaat het toch wat te langzaam, vanaf maandag gaat de afbouw weer naar beneden. Ik laat jullie nog wel horen hoe het veder met me gaat kwa afbouw met librium en als ik weer uit de kliniek ben!"
"Hallo iedereen. Ik krijg baclofen voorgeschreven tegen de zucht naar GHB en voor terugvalpreventie. Ik ben ook serieus aant fitnissen en wou graag weten of het nadelig is, ik lees ook veel over 'muscle tone' dat die verlaagd wordt door baclofen. Zou jammer zijn als ik daar door moet stoppen met baclofen want krachttraining/bodybuilding is heel belangrijk voor mij. Groetjes!"