Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"What up dames en heren! ik ben nieuw op dit forum dus bedankt als je deze post leest! Ik had even een korte en (waarschijnlijk) simpele vraag over mijn truffels. Ik heb afgelopen zaterdag 15g mexicana truffels gekocht in de smartshop. nu staat er op die doos dat ik ze koel en donker moet bewaren, maar zoals je misschien al geraden hebt is dat dus niet helemaal goed gekomen. het is zo dat ik momenteel met een huisgenoot samenwoon die, om het zacht uit te drukken, niet gedient is van drugs in welke soort of maat, dus ik kan ze niet gewoon in de ijskast mikken. ik heb dus nu sinds afgelopen zaterdag deze truffels op mijn kamer staan in het licht en niet gekoeld. Mijn vraag is: kan ik deze truffels nog gewoon eten? en als bonus vraag: hoe kan ik zien of mijn truffels nog goed zijn of niet? Alvast heel erg bedankt van deze man die oprecht geen idee heeft over truffels!"