Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugs Infolijn zei: Ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Je hebt lang samengewoond en komt er nu opeens achter dat je ex verslaafd is aan heroïne. Ik vraag me af waarom jij denkt dat je ontwenningsverschijnselen hebt. Waarom denk je dat er heroïne in jouw eten of drinken heeft gezeten? Dit is namelijk zeer onwaarschijnlijk. Als je iets meer details geeft kunnen we misschien beter met je meedenken. Klik om te vergroten... Sorry voor late reactie.. Het ging niet meer goed tussen ons we hadden veel ruzie door omstandigheden. Hij lijd aan zeer ernstige schizofrenie, dus dat verwacht ik wel van hem. Heb zeer rare klachten nadat hij is vertrokken ik loop nu bij een psychiater ik snap niet waarom ik pijn heb? Ben zeer stijf geworden nadat hij is weg gegaan door de pijn en niet slapen. Daarom ben ik aan het uitzoeken of Heroïne ook werkt in eten dat is de enige manier als dat mogelijk is? Volgens mij als medicijn of pillen in eten als dan iets minder werken dan kan heroïne net zo goed werken? zijn er manieren om achter te komen want ik heb nu éénmaal deze klachten Mijn lichaam prikkelt niet zoals het hoort? Ik ga deze maand met een pyschiater hierover praten hoop dat hun meer weten of achterhalen wat er aan de hand is met mij"
"JohnnyT zei: Ja heeft weinig zin na 13 dagen want dan is alles al uit je urine hoor,als er sowieso al wat ingezeten had! Klik om te vergroten... Klopt dat is ook de probleem maar ben onder behandeling alleen vraag ik me af of de afwijking zichtbaar is in bloed? in Algemeen Drugs gebruikers hangt ervan af hoelang die gene gebruikt heeft hoofd niet meer doordat aanmaak van chemische stoffen verstoord is, waardoor je continue zeurend pijn hebt en geen beleving meer in alles. De vraag is hoe kun je dit onder laten zoeken of je verslaafd bent geweest en hoelang duurt herstellen zijn er medicatie voor?"
"JohnnyT zei: Ja heeft weinig zin na 13 dagen want dan is alles al uit je urine hoor,als er sowieso al wat ingezeten had! Klik om te vergroten... Klopt helemaal daar ben nu te laat voor had eigenlijk gelijk moeten gebeuren. Ben iets meer achtergekomen mijn ex-vriend gebruikt ook Methadon weet bijna 98% zeker dat door hem komt! ik vraag me af of ze Neurotransmitters kunnen onderzoeken om op te sporen ik opium heb gehad? Heb ontzettend veel pijn overall in het lichaam ook in ogen zit veel spanning overall in lichaam!! Het gekke is niets aan de hand met lichaam ben bij Reumatoloog geweest en Total body scan in Duitsland Alles was goed en gaf advies om langs psychiater te gaan de neuroloog gaf de zelfde advies. eigenlijk is er geen pijn, mijn hoofd maakt waarschijnlijk geen Endorfine aan dus alle normale pijn signalen worden niet gedempt komen hard aan. Bah!! Nu is de vraag zijn er medicatie voor mensen die Opium hebben gehad tegen de Chronische pijn en koude handen voeten? iedere keer als bij de pyschiater kom doet ze iets in de thee alleen ontkennen ze dat ze willen niet toegeven? Ik voel dan prikkels energie hoe ik zeg maar hoort te zijn ik krijg warme handen en voeten voel me sterk en kan beter denken! De psychiater zegt dat ik ADHD heb, daarvoor moet ik naar dagbehandeling 3 keer per week. Verder heeft ze Concerta geschreven alleen doet niet veel geeft alleen hoofd rust doet verder niets er zijn meerdere Medicatie alleen vraag me af of Dextro-Amfetamine is speedachtig iets probleem gaat oplossen? Ze willen alles stap voor stap onderzoeken maar eerst dit ADHD onderzoek afmaken? Vraag Moet deze medicatie toch afmaken als dit niet werkt krijg ik een andere medicatie die op speed lijkt waarschijnlijk. Zou dat de pijn verlichten? Zijn er überhaupt wel medicatie tegen de pijn ik gebruik nu Tramadol alleen spieren ontspannen niet voel nog steeds beetje pijn. Waarschijnlijk zijn dit gewone pijnstillers die niets doen bij opium verslaafden?"
"willemvaag zei: Weet nu bijna zeker dat je geen last hebt van ontwenning maar waaschijnlijk maak je je veel te druk. Je zegt bijvoorbeeld dat ze bij de psychiater iets in je thee doen en geloof me dat doen ze niet. Het zou maar al te goed kunnen dat het ADHD of iets is en veel mensen met ADHD kunnen zichzelf heel goed overtuigen van dingen die ze voelen. Daarbij slik je ook nog tramadol en dat zou in principe je ontwenning moeten tegengaan. Tramadol is net als methadon een synthetische opioide oftewel een redelijk sterke pijnstiller. Zodra je een tramadol neemt moeten de verschijnselen aanzienlijk minder worden anders zijn het geen ontwenningsverschijnselen. Hoop voor je dat je de oorzaak kan vinden. Tramadol is net zo verslavend als andere opiaatachtige medicijnen. Luister maar naar je arts die weten meestal wel waarmee ze bezig zijn. Je klachten gaan overigens niet weg als je opiaten of dergelijke neemt anders zou tramadol dat wel doen. Klik om te vergroten... Dat klopt inderdaad toen ik Tramadol nam werden klachten stukken minder, ging niet meer zweten en hoofd werd iets rustiger pijn is verlicht, alleen ben niet meer als vroeger omdat mijn hoofd verstoord is geen emoties en gevoel met dingen doen Die klachten die ik boven opgenoemd heb was toen in het begin had toen nog geen Tramadol kreeg dat later pas omdat huisarts vroeg of ik Drugs gebruikte want ik heb alle onderzoeken gedaan er kwam niets uit. Ik vraag me af of dit ooit overgaat als ik Tramadol en alcohol blijf gebruiken want zonder is het onmogelijk mijn pupillen zijn veel kleiner dan normaal er zit enorm spanning in ogen zei de oogarts. zodra ik whisky drink wordt ik lekker soepel en krijg emoties terug en gevoel erg raar. Heeft iemand enig idee hoeveel jaar kost om volledig herstel?"
"willemvaag zei: Vindt het maar een vaag verhaal. Waarvoor hebben ze je tramadol dan voorgeschreven. Het is gewoon een opiaatachtig medicijn wat om lange termijn behoorlijk verslavend kan werken. Met alcohol erbij komt het veel harder aan. Maar hoe bedoel je ik heb alle onderzoeken gedaan ernaar maar er kwam niets uit. Ben je op drugsgetest? Normaal duurt een ontwenning geen jaren of je moet heel veel en heel lang hebben gebruikt en dan nog. Tramadol is een behoorlijk sterke pijnstiller dus als je gewone klachten hebt worden die minder. Zou iets anders niet uitsluiten als ik jou was. Klik om te vergroten... Nadat ik klachten afkickverschijnselen kreeg ben ik continue naar huisarts geweest hij heeft volgende gedaan. -Bloedtest -Bloedarmoede -Algemene gewone ziektes -Lever ziektes -Fyver en HIV -Lever onerzoek echo -Neuroloog -Reumataloog En totalbody scan in Duitsland, -van heel lichaam Fysiotherapie geweest Alles was goed alleen het gekke is waarom heb ik dan continue Griep gehad en ziek als Hond de pijn is onverklaarbaar uiteindelijk vroeg hij gebruik je Drugs of andere dingen. Uiteindelijk kreeg ik Tramadol omdat Diclofenac algemene pijnstillers niet hielpen. Nu loop ik bij een pyschiater heb medicatie gekregen omdat ik ADHD klachten heb alleen ze snappen nog niet waarom ineens ziek als een hond ben geworden en waar de pijn vandaan komen, ze vroegen of ik Drugs gebruikte ik zei als dat zo was had ik deze onderzoeken niet gedaan."
"willemvaag zei: Waarom hebben ze je toen dan niet gelijk op middelen getest evengoed ik heb mijn twijfels of het ontwenning wel de echte oorzaak is. Zou de medicatie voor ADHD uit proberen je weet nooit ze schrijven het niet zomaar voor. Klik om te vergroten... Kun je mij uitleggen wat voor middelen je bedoeld? De Medicatie tegen mijn ADHD neem ik sowieso in, echter is de ADHD niet de ernstige probleem lijkt me sterk. 14 dagen Griep aanval die nooit is overgegaan continue lopende neus en pijn in spieren heb ik nooit gehad! Mijn Geheugen en concentratie denkvermogen is achteruit gegaan. De Tramadol die onderdrukt alle klachten zonder dat kan ik niet, denken, concentreren, spreken. Mijn hoofd is duidelijk verstoord ik kan ook niet slapen zonder Tramadol is onmogelijk. Ik heb hiervoor benzos gekregen maar die deed niet veel, ik heb overal in het lichaam pijn waardoor spieren samen trekken en handen voeten koud worden en wordt afwezig. Het klinkt raar verhaal maar onverklaarbare klachten die heb ik wel en alles is onderzocht geen Reuma ziekte of wat. Aangezien ex-vriend opiaten gebruikt moet hij zijn geweest alleen het is nu gebeurt moet een oplossing zoeken. -De vraag die ik nog wil weten is hoeveel jaar duurt het voor volledige herstel is dat wel mogelijk? -Zijn er betere medicatie dan alleen Tramadol?"
"Hallo Allemaal, Ik ben hier op deze forum terecht gekomen om wat vragen te stellen over Heroine. Mijn vriend gebruikt Heroine daar ben ik achtergekomen afgelopen week. Ik woonde lang samen met hem, ik voel me erg ziek nadat ik contact verbroken heb met hem. Daarom wou ik meer weten of ik ook verslaafd ben hoe je daar achter komt? De vragen zijn, -is Heroïne net zo verslavend wanneer ze in voedsel of drinken bevinden, zo ja? hoe snel raak je daar verslaafd aan? is daar manier om achter te halen? Mijn algemene klacht is dat ik weinig geprikkeld wordt of weinig beleef emoties? en hier onderin. Spierpijn, Zweten, acne, Jeuk, lopende neus, koud gevoel in handen voeten. -Somber, Depressief Hoeveel jaar duurt het voordat je weer volledig herstelt bent, met name spierpijn en Lopende neus, koud gevoel verdwijnen? En mijn lichaam weer prikkelt als normaal? Groetjes, Max"