Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik ben nieuw op dit forum, erg interessant om jullie verhalen te lezen over ervaringen met verschillende soorten drugs. nu heb ik zelf een vraagje: waarom merk ik niks van coke??? heb al aardig wat verschillende drugs gehad t begon met hash/wiet later paddo's, coke, pep, xtc..wat toch een van de favos is! maar snap er echt helemaal niks van dat ik gewoon niks merk van coke! de eerste keer heb ik t gerookt waar ik niks van wist eigenlijk later een paar keer gesnoven maar niks.. alleen het verdovende in keel/neus, zelfs heb ik 2x gebased omdat ik t toch raar vond dat het niet werkte. nu heb ik hier al verhalen gelezen dat als je adhd of depri bent bv. dat het niet of bijna niet werkt maar geen van die dingen is bij mij van toepassing. aan de kwaliteit ervan hoef ik ook niet te twijfelen want dat zit wel goed en met uitkoken hou je toch puur over.. kan iemand me hier mischien meer over vertellen of zelf ook dezelfde ervaring? groeten"
"he yeti dat coke een hele gemene drug is is mij goed bekend heb vele mensen gezien die er echt aan onderdoor gingen en wat dat betreft vind ik t ook wel ok dat dat in ieder geval bij mij niet van toepassing is.. en inderdaad genoeg andere leuke stofjes die wel werken! dat het aan mijn biochemie zou kunnen liggen lijkt me dan het meest voor de hand liggend, merk ook met andere drugs dat ik er wel net ff anders op reageer dan anderen bv. met xtc en pep, een goed avondje doorgaan en de meeste zijn de dag erna de helft van de avond kwijt en ik weet alles nog in details, kan me zeker lekker laten gaan en sta ook goed te spacen maar toch heb ik t idee dat t net ff een tikkie anders is... mauzz"