Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik weet eigelijk niet eens wat DMT is. Maar mijn salvia trip was gewoon te erg voor woorden!! Het was maar met de 20x extract en tripte hem daarop zeker wel 20 min!! Heb veel rare dingen gezien in die trip en het is eigelijk ook gewoon te gek voor woorden. Het leek alsof mijn huid werd afgetrokken, en terwijl het van me werd afgetrokken probeerde ik het nog tegen te gaan. Waarneer mijn huid helemaal van me was afgetrokken was ik weer ergens in een andere trip. Bijvoorbeeld ik tripte toen mijn huid van me werd afgestrokken. waarneer het helemaal eraf was zat ik opeens op een berg. Ergens ver weg in een tropisch land. Naast me was er een waterval. En ik keek voor me en zag een ongelooflijke mooie uitzicht over een oceaan of zee. Ik vond deze trip geweldig. Maar op een gegeven moment keek ik naast mij en zag een diep zwart gat wat er eerst nog niet was. Toen ik dichterbij bij dit gat kwam werd het steeds groter. Op een gegeven moment sprong ik hier in. De mensen die nuchter waren zagen mij ook werkelijk springen. Ik viel in dit gat en bleef maar vallen. Toen ik eindelijk de bodem van dit gat had bereikt, zat ik in 1 keer bij mijn ouders op de bank. En was een doodnormale gesprek met ze aan het voeren. Toen ik klaar was met het gesprek met mijn ouders in die trip zag ik weer mijn huid van me afgetrokken worden wat ik weer probeerde tegen te gaan. Helaas lukte dit mijn niet. Waarneer mijn huid weer helemaal van me werd afgetrokken stond ik opeens met Micheal Jordan te basketballen in een Gymzaal waar ik vroeger op school les heb gehad. Deze trip was geweldig hoewel sommige momenten wel angstig waren. Dit zijn de momenten geweest toen mijn huid van me lichaam werdt afgetrokken. Toen ik weer later bijkwam zweete ik als een bezetende. En me lichaam voelde heel raar aan. Ik kon mezelf niet goed bewegen en had mijn eigen bewegingen niet onder controle. Ik besloot om te gaan liggen en uit te trippen. Het heeft misschien nog wel een 10 min geduurd voordat ik weer helemaal nuchter was. Waarneer ik aan het uit trippen was zag ik een beeld wat veel mensen hebben gezien. En dat is dat overal waar je naar kijkt begon te vibrenen. Hoewel de meeste mensen dat zien waarneer ze beginnen met trippen. Ik had dat totaal niet. Waarneer ik die hijs had genomen en ongeveer 20 sec. later zag ik een streep voor me ogen over mijn hele gezichtveld. Daarboven zat een totaal andere wereld. En onder de streep was de normale wereld. Toen dacht ik egt van what the fuck is dit. ongeveer 10 sec. later zag ik de streep met een klap naar benenden vallen. Waardoor ik helemaal in een andere dimensie terecht kwam. Ik heb niet vaak tripmiddelen gebruikt maar dit sloeg egt alles wat ik heb gebruikt. Salvia dinovorum is waarschijnelijk de hardste tripmiddel ooit ontdenkt! Bij paddo's en lsd heb je jezelf nog een beetje onder controle. Maar bij dit middel verlies je controle over je hele lichaam. Ik kon mezelf helaas niet zien waarneer ik dit had gebruikt. Maar volgens de mensen die mij hebben gezien waarneer ik het had gebruikt leek het alsof ik net een klein kind was van 2 jaar oud ofzo. Uit mijn mond hing een grote sliertje kwijl en het leek alsof ik geen enkele spier in mijn gezicht aanspanden. Waardoor mijn hele gezicht en huid een beetje aan het hangen was. De nuchtere mensen die toen op dat moment om mij heen waren, probeerde mij nog een beetje nuchter te maken. Maar dat lukte ze niet. Ik heb in het verleden wel eens LSD gehad, en paddo's en truffel's maar daar zag je eigelijk een mix tussen realiteit en fake. Salvia dinovorum als je dat gebruikt kom je letterlijk in een andere wereld. Je ziet dingen die er totaal niet zijn en alles lijkt realistisch. Mensen die hier niet tegen kunnen kunnen dit beter niet gebruiken. Hoewel als je een badtrip krijgt weet je na de trip helemaal niks meer van die trip. Jah misschien wel een klein beetje maar het meeste ben je wel kwijt. DIT IS EGT DE MEESTE RARE TRIPMIDDEL DIE IK OOIT HEB GEBRUIKT!!!! Maar het was leuk en zeker nog een keer waard! Sorry dat ik je niks kon vertellen over de DMT maar hopelijk heb je genoten van deze triprapport van Salvia. Hopelijk heb je hier wat aan. Groeten uit Zwolle, Raoul"