Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Ben nieuw op dit forum, sorry als iets niet klopt) Ik heb met een paar vrienden afgesproken om morgen in de kleine pauze op school een joint te gaan roken. Ik heb na deze pauze nog 1 uur les dus ik vraag me wat af: Zal ik wat van de wiet merken? Zal de leraar het snel door hebben dat ik stoned ben? Is de kans op een bad trip groot? Als iemand hier de antwoorden op weet of dat iemand zijn ervaringen wil delen, ga je gang! ben erg benieuwd of jullie wel ooit zoiets geprobeerd hebben. ~Mart"
"kun je ook zo opvallend high worden van ongeveer 3 hijsjes? het is niet dat ik zn hele joint op rook, ik wil eigenlijk gewoon de smaak en lichtelijk het effect uitproberen."