Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik ben nieuw hier. Na jarenlang geen drugs te hebben gebruikt sinds kort weer in aanraking gekomen met coke. Fijne snelle dealer. Probleem is dat ik nu werkelijks coke gebruik, op verschillende dagen en altijd over dag wanneer ik alleen ben. Ik vind het gevoel heerlijk en geniet echt. Vanochtend werd ik wakker en belde m’n dealer op en had 2 gr gehaald. Heel de middag gebruikt. Goed fijn gevoel, haast nooit problemen met de dagen er na. Alleen ik wil stoppen. De gedachten aan stoppen roep meer verlangen op. Zou graag anoniem ergens willen afkicken zonder dat het thuisfront hier is van mee krijgt. Hebben meer mensen dit probleem/ gebruikt??"
"Het probleem is dus dat ik het zo fijn vind wanneer ik alleen ben dat ik probeer precies uit te kienen wanneer m’n partner thuis komt zodat de roes over is. Maar door het steeds vaker gebruik wordt ik angstig dat m’n partner het door heeft.. er word niks over gezegd maar onrust speelt in m’n lijf."
"FredKroket zei: Probeer eens een maand niet te gebruiken. Als dat niet lukt zou ik hulp inschakelen. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip! Heb zojuist het laatste beetje wat ik nog had liggen gebruikt (de weet dat het in huis is maakt me denken dat het dan nog even op moet) en heb het nummer van de dealer gewist. Het laatste beetje gebruikt te hebben is niet goed te praten. Maar het wissen van het nummer voelt als een eerste goede stap."
"Helaas, na bijna een week het volgehouden te hebben. De verleiden niet weten te weerstaan."
"UPDATE: hierbij wil ik even een update schrijven naar aanleiding van alle mooie berichten die ik heb gekregen. Heb geprobeerd me zelf in de spiegel aan te kijken na de dag dat ik tijdens de kerstborrel van mijn werk op een avond 2 gram er door heen het gejaagd. Ik las hier reacties terug de ochtend erna en werd ontzettend kwaad en verdriet op me zelf. De kerstdagen met familie op de huid waren zwaar, ik was snel geïrriteerd maar hield het bij een glas wijn. Ook met de gedachte niet weg te kunnen om te halen! Conclusie: kerstdagen door gekomen. Drang om te hebben werd minder, misschien ook door de afleiding en het niet weg kunnen. Maar hield dit vast! Veel gewerkt tussen kerst en oudjaar. Dus geen tijd gehad om te halen, gedachten om te willen halen verdrongen. Door vooral boos te zijn op me zelf, wat ik mezelf en omgeving aan doe. Oudejaarsavond was de proef. Geweldig feest gehad. Goed gedronken. Geen mensen om me heen waarvan ik dacht dat ze iets bij hadden en genoten van het moment. Door dit zo te schrijven en te ervaren dat het ook zonder kan met een flinke dosis ruggengraat recht houden heb ik het gevoel dit te kunnen laten. Ben er nog niet maar heb inmiddels al weer dik 2 weken niks gebruikt."