Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een vraag aan leden (zoals speeseend) die suboxone of temgesic krijgen voorgeschreven. In het topic Heroine,geopend door rocianne heb ik al het een en ander over mijzelf verteld.oa dat ik al 26 jaar gebruik met enkele tussenpozen en op een hoge dosering methadon 120 mg sta en daarbij 40 mg diazepam.In het verleden hielp dit me tegen de trek maar de laatste tijd begin ik toch weer steeds vaker bij te gebruiken en realiseer ik me dat ik actie moet ondernemen voor het weer helemaal uit de hand gaat lopen,ik heb ooit al een periode op naltrexon gestaan maar dit was alles behalve een succes.nu mijn vraag zijn bovengenoemde middelen totaal iets anders als naltrexon en wat kan ik er van verwachten in mijn omgeving ken ik niemand die deze middelen krijgt,ik loop al 23 jaar bij de jellinek en ben er al vele malen opgenomen geweest en heb er daar ook nooit over gehoord ik hoop op dat jullie me wat verder kunnen helpen. Groetjes Marcus"
"Hoi ik volg het forum al lange tijd maar dit is mijn eerste reactie.Waar zal ik beginnen...Ik ben bijna 40 en ik gebruik met enkele tussenpozen zo'n 26 jaar,op dit moment sta ik op 120 mg methadon en 40 mg diazepam en toch gebruik ik nog zo'n 1 tot 2x per week een paar bollen bruin .Van 2006 op 2007 ben ik helemaal afgekickt van de methadon en de benzo's ik had op dat moment +-3 jaar geen dope en wit meer gebruikt en ben toen op Naltrexon gezet.Ik heb dit 3 mnd gebruikt maar voelde me er zwaar beroerd op zweten lusteloos etc het was net of ik opnieuw begon af te kicken ik wist dat dit de eerste dagen kon komen omdat de laatste methadon nog uit je systeem(opgeslagen in je vetten)moest maar bij mij was het na 3 mnd nog niet over en ben na overleg met mijn arts van de jellinek er mee gestopt.Hierna ben ik nog 5 mnd clean gebleven en toen weer terug gevallen gelukig heb ik mijn cleane tijd goed besteed na begeleid kamer bewoning bij de jellinek een woning gekregen,en laat mijn financien sindsdien via hun lopen zodat ik mezelf daar niet mee in de maling kan nemen.Maar nu mijn punt Naltrexon is geen middel tegen de trek het zorgt er alleen voor dat als je heroine gebruikt hier niks van merkt,oftewel je word niet stoned er is wel getest of het bij coke tegen de trek zou werken maar wat daar uit is gekomen weet ik niet het is voor mij alweer 2 jaar geleden. Groetjes Marcus"