Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Doordeweeks gebruik ik niks. Ook nooit gedaan en geen behoefte aan gehad. Maar in het weekend vind ik het af en toe lekker om er echt even ‘uit’ te zijn. Gewoon even de hokjes loslaten en vrijheid ervaren. Vroeger ging ik om die reden vaak naar feestjes (1x per maand). Dan gingen er meerdere versnaperingen doorheen. Op een gegeven moment was ik er echter klaar mee. Vooral de monday blues de week erna was het mij niet waard. Zowel met C als met M. Sinds een paar maanden aan het experimenteren met microdosen. Zo verdun ik C en M bijvoorbeeld in een neusspray met water tot wel 10x (1gr M of C in 10ml water). Effect is dan nog steeds aanwezig, maar zeer gematigd. Met een gram C doe ik dan bijvoorbeeld wel 1 maand. Voordat ik überhaupt drugs deed zoop ik behoorlijk wat in het weekend. Daar was ik ook wel klaar mee. Nu is dat een stuk geminderd. Merk dat als ik een paar drankjes doe (5-6 stuks) en dan bijvoorbeeld een spraytje, dat het voor mij ook prima is. Kater is dan ook een stuk minder en ben de volgende dag eigenlijk gewoon fris. Heb dan ook geen behoefte aan meer. Ik vraag me alleen af of dit nu acceptabel is voor het lichaam of dat ik onbewust toch schade aanbreng? Op internet wordt elke dosis, hoe klein ook, als negatief beschreven. Tuurlijk is het geen detox shake, maar als ik 5-6 drankjes en een spraytje neem dan zou dat voor mijn gevoel in ieder geval beter moeten zijn dan 15-16 bier of een avond aan de pillen of coke in het weekend. Iemand enig idee hoe dit zit? Wat is safe om wekelijks/tweewekelijks te doen en wat eigenlijk niet?"
"Ja dat is best wel interessant eigenlijk. Niet dat ik nou voor wil pleiten en wil zeggen dat het gezond is, maar het zou op zijn minst het onderzoeken waard zijn. Stress brengt ook behoorlijk veel schade met zich mee"
"Dit is de oude."
"Gebruik sinds een paar jaar recreatief drugs. Sinds een tijdje een ‘goed’ adresje voor coke. Althans, tot op heden leek alles perfect te zijn. Inmiddels zo’n 10x aankopen gedaan van zo’n 5-10 per keer (voor de hele groep). Meestal is het een mooi blok. Glinstert het en valt het in kleine schijfjes / flakes uiteen. Gister was het anders. Het leek al meer poeder te zijn. Plakte ook wat al is dat misschien het weer. Geur was wel ok, al was het iets minder penetrant. Thuis een kleine test gedaan. Het geheel kwam langzaam op. Kon ook een lichte euforie bespeuren. Best aangenaam en herkenbaar. Neus en boventanden werden langzaam verdoofd. In totaal een uurtje schat ik. Het was wel iets minder sterk dan normaal. Toch gebeurde er ook wat geks. Kreeg na een paar minuten een beetje een drukkend wattig gevoel in mijn hoofd en mijn hartslag ging omlaag terwijl deze normaal altijd omhoog schiet. Ook het wat onrustige gevoel dat ik soms na afloop heb bleef uit. Kwam meer in een soort roes terwijl ik normaal een wat energiekere high krijg. Nadenken werd ook lastiger terwijl het normaal meer is alsof de lucht opklaart. Het geheel was niet onaangenaam, maar toch anders. Heb sterk het vermoeden dat er wat in zit. Iemand enig idee wat dit kan zijn?"
"Dit is de nieuwe. Die bolletjes heb ik zelf gekneed omdat ik de structuur probeerde te duiden."
"Ja dat ga ik zeker doen, maar was op voorhand benieuwd of iemand enig idee had of zoiets herkende"
"Dank voor je bericht. Het zit hem misschien ook wel een beetje in de structuur. Het is echt wat meer poederig in plaats van de voor mij meer normale schijfjes / flake structuur. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd alles te zeggen."
"Vroeger ging ik gewoon ‘lekker’ op drugs. Denk dan aan af en toe een pilletje of een lijntje. Sinds enige tijd heb ik echter een vreemd patroon ontwikkeld. Op het moment dat ik nu drugs neem word ik vreselijk opgewonden. Dermate dat ik ook sterk de neiging krijg om aan mezelf te zitten. Dankzij de drugs vallen de remmingen weg waardoor dat ook vaak gebeurt. Dit met af en toe beschamende situaties tot gevolg. Na afloop baal ik daar dan vreselijk van en vraag ik me af hoe ik dat in godsnaam in mijn hoofd heb gehaald. Nou was ik benieuwd of jullie dit herkennen en of jullie een manier weten hoe ik dit patroon er weer uit krijg? Zou namelijk graag af en toe met vrienden en vriendinnen gewoon lol maken met een snoepje zonder dat ik gelijk van de stoel glijd."
"Dank jullie wel voor de reacties!"
"Had van het weekend een interessante discussie met een vriendin. We hadden het erover dat onze fantasieën ten aanzien van sex behoorlijk zijn toegenomen dankzij het gebruik van sommige drugs. Ten aanzien van alcohol is het meer grens verlagend. Met X word je wat eerder opgewonden. Maar vooral met C lijkt er een soort duister laagje overheen te komen. Van sommige dingen hadden we echt zoiets van: ‘daar hebben we normaal gek genoeg eigenlijk helemaal geen behoefte aan, maar met C…’. Was erg benieuwd of jullie ook dergelijke ervaringen hebben en wellicht weten wat dit veroorzaakt? Dit zonder in details te treden natuurlijk!"