Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mense, Mijn vriendin en ik neme regelmatich wel eens xtc same, En mijn vriendin heeft 2 luie ogen en onder invloed zie je da echt heel heel hard. En ik weet da het mogelijk is dat er 1pupil ofzo groot blijft permanent dus daarom vroeg ik me af of dat haar luie ogen permanent erger kan maken ?"
"Donderdag rond 17u hebben mijn vriendin en ik truffeltjes gegeten. Rond ongeveer 8u besloten we ook om een pilletje te nemen. de nacht van donderdag op vrijdag hebben we allebij 3pilletjes genomen. En we waren derna ni in staat omte slapen. We hebben de hele vrijdag gewoon gesmoord en zijn dan rond 23u naar vrienden gegaan. Die hadden ook pilletjes dus we besloten nog te nemen, MIjn vriendin heeft er nog 4 genomen en ik 2 . En rond 5u smorgends zaterdag zijn we naar mijn vriendin haar huis gereden voor nog truffeltjes en 2 pillekes te halen. WAnneer we terug bij men vriend waren hebben we allebij nog 1pilletje gestoken en een beetje later 3/4 van een 22g bakje elks. Hawaaii truffels hete ze dacht ik. DE pilletjes ware roze schildjes 230mg. EN de gele pilletjes van men vriend kende ik niet. MIjn vraag is nu. We hebben ongeveer 63u niet geslapen. Dat samen met heel weinig ete en wel wat drugs. Was dat dodelijk? Of wat gebeurd er dan met men lichaam?"
"PsyTekZ zei: Dat kan inderdaad dodelijk zijn.. denk wel dat hier een heel heftige kater zal van komen. Dagen doordoen op pillen is slopend voor lichaam en hersenen! Laat ons weten hoe de leuke dip was, kan niet anders dan fenomenaal zijn met dat drugsmisbruik van jullie Klik om te vergroten... MIjn vriendin is extreem snel op haar tenen getrapt en we discuteren veel nu. En ik voel me ook echt depresief, ik denk omdat ik met een groot tekort aan dopemine en serotine zit. Maar fysiek voelde ik me 2dage later terug goed. Maar dat depri gevoel zou wel eens lang kunne aanhouden denk ik. Het is nu een week geleden en het is alleemaar erger :/ maar dat zal ookwel beteren zeker ? EN nogis een vraagje, hoe komt het dat ik nu steeds last heb van een bloed drukval?"
"Mindless zei: Ik hoop echt dat je een grap maakt Manuel, maar ik ben bang van niet. De manier waarop jullie drugs misbruiken kan inderdaad dodelijk zijn ja. Maar dat weet je stiekem zelf ook wel hè? Hopelijk houden jullie er niets blijvends aan over. Dunnetjes, laat het gaan... Klik om te vergroten... IK wist dit ja, het is men vriendin die er op aandrong dit te posten met die vraag erbij, ik wou weten wat er gebeurde met men lichaam eigenlijk"
"Elpee zei: Je hebt het overleefd. Zie het als een wijze les. Wellicht heb je een enorm schuldgevoel en raak je daarom depressiever. Ik ga ervan uit dat je zelf weet dat dit niet verstandig was. Trek er lering uit en zorg dat het geen 2e keer meer gebeurt. Klik om te vergroten... IK heb inderdaad last van een enorm schuld gevoel, voor 1 of andere reden het hardste naar mijn vader toe. En ja dit was zoizo de laatste keer, maar soms is het wel is leuk om je grensen te testen he"
"Elpee zei: Hehe, ja dat begrijp ik. Wil je een bemoedigend antwoord of een feitelijk antwoord? Klik om te vergroten... BEide haha ?"
"Liefhebbertje zei: Wat een vaag verhaal zeg! Hoe oud ben je? Klik om te vergroten... 18"
"Ik heb het ooit eens ergends op internet gelezen datje pupil permanent groot kan blijven, klopt da ni dan?"
"Beste, Ik heb deze morgend van iemand lsd gekregen. Maar ik ben al de hele dag onderweg geweest. Ze hebben de hele dag in een wietzakje en dat nog in een envelope gestoke. En dan in mijn binnen zak van men jas. Nu vraag ik me af hoesnel de waarde afneemt want in men binne zak is het natuurlijk wel warm. Dankje voor jullie tijd, groetjes !"