Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee pammetje, Ik ben nu ook aan het stoppen en wil van die troep af. Nu ben ik al op de goede weg en heb de depri, onmacht, denk ik ver achter de rug. Zit nu op 2 ml per 4 uur, en zat op 4 ml per twee uur. Nu gaf het ghb bij mij ook een goed gevoel en zeker als ik aan het werk was. Nu merk ik ook de depri momenten, waar je jezelf echt uit moet trekken zonder de ghb. Is jou ervaring dat je voor de ghb ook al wat meer negatiever en neerslachtiger was, of heeft achteraf de ghb dit nu veroorzaakt dat je toch in een dieper gat komt omdat het je destijds zelfverzekerde momenten gaf.?"