Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag allen, Ik zit in een burn-out en bij het roken van wiet of hasj krijg ik paniekaanvallen. Over CBD wiet met ong. 1% THC lees ik goede verhalen. Deze heb ik nu in huis, maar ik durf hem niet aan te steken uit angst voor opnieuw paniekaanvallen. Ik wil het wel graag proberen. Daarom zoek ik ervaringen op dit gebied. - Kan iemand mij a.u.b. vertellen wat ik ga voelen als ik 1 hijs neem van deze CBD wiet? - zouden jullie het in mijn geval roken met of zonder tabak? Aan tabak ben ik gewend. Het voelt alsof ik beter kan mixen met tabak omdat er dan minder van de wiet in zit? Alvast heel erg bedankt! Luuk"
"Dank voor je snelle reactie! @Ganggang💯 Met CBD olie ben ik al circa 7 dagen bezig, en dat doet het erg goed. Omdat ik lees over het “entourage” effect met lichte hoeveelheid THC, dacht ik dat het interessant was om dit ook te testen, aangezien dit ook niet psycho-actief zou zijn? Maarja, ik begrijp dat je niet kan zeggen wat er met mijn lichaam gebeurt.. 🙂"
"De Dunne zei: Zolang je dit denkt is de kans groot dat je weer een paniekaanval krijgt. De paniekaanvallen veroorzaak je helaas namelijk zelf door angst. Waarom wil je 2x cbd gebruiken? Klik om te vergroten... Dank voor je reactie @De Dunne ! Ik gebruik 16% CBD olie. Maximale dosering is 15 druppels per dag. Wanneer ik elke twee uur 5 druppels neem voel ik wel iets van een kalmerend effect, maar niet genoeg. Terwijl ik nu al op zo’n 30 druppels per dag zit. Vandaar dat ik met deze vraag kom.."