Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Graag wat advies van ervaren LSD gebruikers na veel twijfelen ben ik van plan om vrijdag samen met mn vriend voor de eerste keer te trippen. we begingen tegen zes uur 's avonds, of doen we dit beter vroeger op de avond? aangezien ik erg gevoelig ben voor de drugs die ik al heb geprobeerd, denk ik t best een halve trip te nemen. en misschien later op de avond de andere helft. is dat een goed idee? wanneer voel ik dat ik nog eentje kan gebruiken? we trippen bij mn vriend thuis en hebben al voor een aantal dingen gezorgd, wat wiet onder andere want ik heb gehoord dat t wel fijn is om te blowen op lsd. er is ook geen sitter bij ons.. kan dit kwaad? want ik heb gelezen dat t belangrijk is om er iemand bij te hebben die nuchter blijft, mn vriend heeft reeds al ervaring met LSD en hij vind dit totaal niet nodig. maar ik zou t toch graag van nog wat andere mensen weten.. kheb erg veel schrik om een bad trip te hebben. ik zou dus graag weten hoe ik deze kan vermijden. we wonen niet ver van een bos, dus zijn wel van plan om eens een wandeling te gaan maken. alle tips om mn trip nog leuker te maken zoals goede goa platen die t beinvloeden zijn welkom dit waren de vele vragen waar ik nog mee zit.. alvast bedankt!"
"Bedankt voor de tips iedereen vond het een heel fijne ervaring, het "één" worden met alles rondom je vond ik zo mooi.. we hebben er ook wat lachgas bij gehaald wat echt een aanrader is! duurde drie keer zo lang dan als je het normaal doet, en nog veel plezanter ik heb ook in mn trip zo'n vier ballonnetjes opgeblazen en aan elkaar gebonden, wat een opdracht! ze hadden neon kleuren dus ik had er een blacklight opgezet, alle lichten uit en dan die ballonnen constant in de lucht houden. Man dat was hilarisch gewoon.. we zagen er ook telkens andere dingen in een bloem, een kuiken, etc.. daar heb ik me zo n uur mee kunnen bezig houden in het bos gaan wandelen zijn we uiteindelijk niet gaan doen omdat het daar idd te donker voor was, en ik was al gedesoriënteerd als ik naar het toilet ging. wat ik soms wel vervelend vond is dat ik vaak in de knoop zat met mn gedachten maar ik heb hierdoor wel veel over mezelf geleerd. Later op de avond samen nog wat mdma genomen, dus we waren aan het "candyflippen", waar ik nu wel in too ben ikzelf ben een full on liefhebber maar toen ik op mn piek zat wou ik alleen nog maar dark horen versterkte de visuals. dag nadien lichamelijk heel moe, maar geestelijk had ik een verlichtend gevoel wat ik nu nog steeds heb, zalig gewoon dit doe ik zeker nog eens groetjes"
"haha hilarisch ik blow nooit thuis, het scenario stoned thuis komen en u serieus proberen houden maak ik wel regelmatig mee grts"
"Mellow mood, Dance inna babylon Benny page, turn down the light http://www.youtube.com/watch?v=ObJOYgTlGmU hier zitten er ook wel goeie tussen"