Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik lees al een tijdje mee hier op t forum, en heb nu zelf ook een vraag. Ik heb vandaag van mijn nacht apotheker een flesje vloeibare MDMA gehad. Volgens hem is dit absoluut geen GHB, maar heel veel weet hij er ook niet van want t is vrij onbekend. Dus is mijn vraag hoe werkt dit? en wat is t effect? Ik heb wel een beetje gegoogled maar dan kom je elke keer terecht bij t product: Original 69. Zal dat t zijn of is dat niet meer in omloop? Ik hoop dat mensen t kennen en alvast bedankt voor t meedenken. Jullie zullen mij veder nog wel veel tegen komen hier op t forum. Groet"
"MDMAAAPJE zei: Hmm waarom vloeibaar? Heb je al andere onderwerpen gelezen? http://drugsforum.info/xtc-mdma/vloeiba ... t3719.html http://drugsforum.info/drugs/blauw-mdma ... t5072.html Bijna alleen maar negatief over vloeibare mdma ( als dat het al is ) Als je dealer er al amper iets van afweet zou ik er lekker van af blijven en gewoon lekker kristallen of pillen halen Klik om te vergroten... Bedankt, voor je reactie. zouden ze hier wat mee kunnen bij een test punt? Ben nou eenmaal iemand die toch wel nieuwschierig naar hoe en wat... Maar nogmaals bedankt voor je reactie en de links!"
"Heb laatst MDNX of zo geprobeerd. Dat was wel leuk, kwam licht in de buurt van een XTC gevoel. Maar je gaat er niet van knallen of iets dergelijks. 20 euro voor 4 pillen betaald en je moet er 2 tegelijk nemen. Had later wel door dat de smartshop er flink wat winst opgemaakt heeft. Aangezien je ze op inet voor 11 euro kan bestellen!"