Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb iets "vreemds" ik slik al 8 maanden lang gemiddeld 10mg lorazepam per dag. Nu ben ik sinds twee weken gestopt. Met amper een afbouw. Het gekke is, ik heb totaal geen ontwenningsverschijnselen? Ik tril niet, ik ben niet onrustig, ik verlang niet naar nog een pammetje, helemaal niets. Iemand enig idee of dit normaal is? En herkenbaar? Ik lees er niets over op het internet..."