Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja dat kan v pep maar dan dat hij niet recht wilt komen zit er ook dik in dus ja geef mij dan voor mijn man maar coke Of de optie erectie stimulerend middel bij de pep kan ook maar niet aangewezen wegens grotere kans op hartritmestoornissen. Erna is de craving nr coke meer dan v pep vind ik maar Pep wil ik altijd langer gebruiken dan coke ,ook ivm de prijzen natuurlijk"
"Beste een paar dagen geleden basede we 10 g crack op het laatste trok ik hetgeen wat in ons pijpje zat samen met wat crack.ik herinner mij de trek en het neerzetten van de fles nog.dan begon ik stuiptrekken te krijgen oncontroleerbaar waardoor men mij in bedwang moest houden ook ademde ik heel hard,hevig en zwaar.men zei me bij hen te blijven en deed mijn uiterste best het voelde als een duivel in me die eruit kwam.de kamer draaide en spinde als heks en al wat ik kon denken is blijf wakker of je gaat dood .wat is er met me gebeurd?ikzelf denk aan een overdosis crack maar geloof het nog steeds niet bij deze mijn vraag was het effectief een O.D of was het iets anders.ik kan door redenen nergens terecht voor check-up of dergelijke en merk dat mijn ademhaling nog steeds moeilijk gaat.dit is nu 4 dagen geleden.gr r"
"Geen optie niemand mag hier vanaf weten......"
"Delgado zei: dat heb ik ook wel eens beleefd dat is dat binch roken, heb meer dan 20 jaar die crack regelmatig gerookt.....ben blij dat ik er nu eindelijk grote afstand van heb genomen, maar die flash van die eerste die je rookt is godverdomde lekker.....crackroken was een hele dure niet altijd even leuke leerschool...gewwoon ff dat binchroken stoppen en in andere omgeving gaan waar je minder cravings krijgt....dat spul tast je goede wil aan om beter te worden want het is te lekker Klik om te vergroten... Maar heb ik dan een overdosis gedaan of niet?ik blijf met de vraag zitten wat is er juist gebeurd ik voelde me als in de film the exorcist alsof de duivel in me zat en ik ademde heel luid en snel ik klonk ook zo zei men.ik praatte heel hard en ik herinner me dat ik vechte tegen iets (voelde als de duivel)en dacht van wakker blijven of dit haal je niet en na de klik te maken om rustig in en uit te ademen begon het na een minuut te verminderen de druk en het gevoel van in stijgende lijn meer en harder een base voelen aankomen.ik schopte alles weg.en deed echt mijn best hierin tegen te gaan....maar het was verdomd moeilijk echt.ik wil gewoon weten wat er gebeurd is een OD,paniekaanval want daar heb ik soms last van,infarct v hart of hersenen op wat lijkt dit?vind niks op internet of beelden terug om te vergelijken....ook ben ik eens Knock out gegaan.gwn trekken van de fles neerzetten en wakker worden in zware discussie me niet wetende wat er gebeurd was.men zei dat ik met mijn ogen open lag en mond wijd op de bank.ik herinner mij hier niks van alleen dat men ineens stond te roepen dat ik gek was en wist niet eens wrm .tot men het uitlegde.het is allemaal zeer erg dat weet ik en heb mijn les wel geleerd nu maar van wat ik op dat moment gerookt heb kan ik niet geloven dat ik een bijna OD heb gedaan.ik heb veel zwaardere op de fles gelegd en zoiets niet meegemaakt....gr"