Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Jan, Ik heb onlangs echt precies hetzelfde meegemaakt en vroeg me af hoe het nu met jou ging met die stroboscopen. Ben zelf namelijk een beetje bang geworden om te gebruiken nu namelijk..."