Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer dat ik 1P nam ( na wat ervaring met ALD-52 ) pakte ik anderhalve zegen ( ~180 ug ) dat vond ik tamelijk heftig. Naar mijn mening is ALD ook een stuk “ vriendelijker “ dan 1P"
"Hoi derdedaluniversum, Ik kan een aantal vragen voor je beantwoorden uit mijn eigen ervaringen. Jou vraag is LSD aan te raden? Mijn antwoord absoluut je gaat " reizen " maken en dingen zijn waarvan je nieteens wist dat ze bestonden, verder een triptijd kan varieren in mijn geval duurde de trip maar zo'n 6 uur en het belangrijkste van alles is laat het over je heen komen, als je je gaat verzetten komt er alleen maar narigheid van. Mijn dosis die ik heb genomen was 150 mcg Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen, Lightbloom97"