Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi verwoord je reis. Ik zou ook eigenlijk 12 mei voor de 1e keer gaan. Maar ik had nog geen gesprek gehad en wou iets meer tijd om voor te bereiden. Ik ga nu a.s. zaterdag 19 mei. Ik drink geen alcohol en ben gestopt met medicatie maar ik rook 4 sigaretjes per dag. Ik eet koolhydraat arm maar wel kip. Ik merk dat ik mij constant druk maak dat ik mij niet volledig aan het "dieet" hou. De spanning stijgt ook. Van de alcohol blijf ik af maar hoop dat het ook net zo een wonderlijke reis mag worden ondanks dat ik het niet helemaal perfect doe van te voren. Stelt je verhaal mij toch wat gerust"