Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb die toevallig laatst gedaan, had al tijdje geen XTC meer gebruikt (3/4 jaar) maar in het verleden toch aardig wat keren gedaan. Kan oprecht zeggen dat ik ervaren ben . Afgelopen zomer op ndsm een halfje gedropt, want dat doe ik altijd om te kijken of ik lekker ga. Maar nog nooit zoiets ervaren als toen. Wel lekker hoor, maar ging me toch een partij kneiter hard . Je kan het beste pil verdelen in kwartjes en dan, waarschijnlijk brokkelt het dan af. Wat ik dan altijd doe is het rollen in een klein stukje vloe(smoking). Omdat het altijd zo'n bende wordt in een plastic zakje. Dan slik je dat gewoon door met wat water en heb je goede dosering. Alles is natuurlijk ook afhankelijk van lengte, gewicht en gevoeligheid etc. Dus als je 100% zekerheid wilt moet je het laten testen. Ik doe dat nooit want heb zelf betrouwbaren bronnen, op feesten zelf en in de stad koop ik überhaupt nooit iets."