Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: Coke wordt vaak met alcohol gemengd ja, dat geeft een nog betere euforie en je wordt minder snel dronken.. En het is zo dat als je nuchter bent met het gedacht "Ik ga geen drugs gebruiken" dat die goede voornemens weleens willen vervagen eens er genoeg drank geconsumeerd is.. :P En hoe komen jongeren aan cocaine? Via via vaak, of een dealer.. Klik om te vergroten... Stel dat ik voor mijn artikel zelf wel eens wil proberen. Kan ik er dan gewoon op straat aan komen, of dien ik speciale mensen te kennen voordat je het kunt kopen? Ik hoor regelmatig dat je het overal op straat ziet gebeuren, maar ik heb het nog nooit gezien. Tips voor mij waar ik op kan letten?"
"knolselderij zei: Isolation zei: Ik kan je garanderen dat er genoeg coke wordt gebruikt tijdens carnaval, vooral in de wat 'exclusievere/alternatievere' kringen. Ik zelf woon in maastricht en er wordt in mijn omgeving wel veel coke gesnoven, ook tijdens carnaval. Ik denk wel dat alcohol verreweg de meest gebruikte drugs is met carnaval. Klik om te vergroten... doordat er zoveel alcohol word gedronken word er ook zoveel gesnoven. met carnaval gooi ik toch ff een paar nummers uit mijn telefoon Klik om te vergroten... Begrijp ik uit jullie berichten goed dat coke wel degelijk vaak in combinatie met alcohol wordt gebruikt? Geeft dat een ander effect of maakt dat niet uit? Is het dan ook zo dat je tijdens carnaval meerdere dagen op rij gebruikt?"
"Hallo, Als freelance journaliste ben ik momenteel bezig met een artikel over cocaïnegebruik onder jongeren. En dan met name met het zicht op carnaval. Is het een periode waarin gretig gebruik wordt gemaakt van coke of blijft alcohol toch het belangrijkste genotmiddel? Ik wil dit verhaal graag schrijven omdat ik me verbaas over het cokegebruik in mijn omgeving. Ik woon in een dorp waar een grote groep graag gebruik maakt van deze drug. Daar komt bij dat ik graag eens zou willen weten hoe je als jongeren aan cocaïne kunt komen. Ikzelf ben een twintiger die nog nooit heeft gebruikt. Wie o wie kan me meer informatie verschaffen zodat ik tijdens carnaval een betere kijk op carnaval & cocaïne heb? Ik hoor graag van jullie, Grtjs. Lobke. (Je kunt hier reageren maar je mag ook privé mailen naar [email protected])"
"Dank jullie wel voor de tips! Ik heb tijdens carnaval mijn ogen al goed de kost gegeven maar zal er nog wat meer weekenden aan moeten spenderen. Ik ben tot nu toe vooral in Eindhoven geweest. Daar lijkt Stratum de meest 'actieve' plek. Heeft er iemand ervaring met Eindhoven?"