Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all, Allereerst heb ik alle verhalen en ervaringen gelezen m.b.t. afkicken etc. Ik vind het knap hoe mensen cold turkey kunnen stoppen. Ik zit er dus mee. Ik heb een oxycodon verslaving waar ik ongeveer 40mg per dag inneem. Meestal voor het slapen gaan 10 mg en overdag verdeeld over de dag 30 mg. Ik heb 10 mg langwerkend en 5 mg kortwerkend. Ik word alleen best ziek hiervan. Ik heb gemerkt dat ik niets meer kan en zelfs geheugenproblemen heb gekregen. Ik wil dus zelf gaan afbouwen. Inmiddels veel gelezen over kratom. Ik heb de poeder geprobeerd ongeveer 3 gram, alleen voelde ik mij niet verdoofd of licht euforisch. Wel een warm dekentje. Ik wil dus om af te kicken ongeveer iets meer verdovend gevoel krijgen omdat ik anders weer neig naar de Oxy. Ik gebruikte de Kratom op een lege maag en ik was 24 uur Oxy vrij (met heeeel wat moeite). Daarnaast diazepam gekregen om de heftigste verschijnselen tegen te gaan en voor het slapen. Kratom, gebruik ik de Red Maeng Da en Red Boleo. Ik heb capsules nu ipv poeder. Zou ik de dosering van kratom moeten verhogen voor het verdovende gevoel? Of moet ik voor groen of wit gaan? Na het lezen leek de rode het meest vergelijkbare met de Oxy namelijk. Ik nam de Oxy in wegens RSI (spierziekte) in mijn armen om te kunnen slapen. Ben er nu wel klaar mee als een levenloos persoon te leven"
"Laboratoriumrat zei: Ik moet trouwens zeggen dat ik vaak verschil merk qua kwaliteit per vendor en badge. Dus misschien heb je een slechte badge, maar ik denk dat het eerder ligt aan de resistentie van je oxycodon verslaving, en misschien vergelijk je het er teveel mee. Het is geen oxycodon, maar wel een goed hulpmiddel om te stoppen. Ik neem zelf altijd green Malay, dat is een redelijk sterke strain en voor mij het meest vergelijkbaar met oxycodon van de strains die ik heb geprobeerd. Maar rood zou ook goed moeten zijn. Wit zou ik niet aanraden. Klik om te vergroten... Ik kreeg helaas heftige hartkloppingen van kratom. De rest van de afkickverschijnselen merkte ik idd niet. Alleen die hartkloppingen zijn echt heftig. Misschien is de rode dan toch teveel denk? Ik heb ook green malay gekregen. Ik zal die maar eens uitproberen. Ja, misschien ga ik er nog teveel vanuit dat ik exact hetzelfde voel. Ik blijf maar door experimenteren tot ik ervanaf ben. Dit is echt niks zo."
"billnye zei: ik ben zelf ook met de hulp van kratom gestopt met oxy ik slikte ongeveer het zelfde als jij ik nam 3x per dag 5 gram kratom en dat ontnam zo wat alle afkick verschijnselen de rode kratom komt het meest in de buurt van opium en helpt het meest voor pijn kijk wel uit met kratom dat het niet de oxy vervangt en dat je er verslaafd aan raakt Klik om te vergroten... Ja ik vind kratom tot nu toe echt niks. Het maakt wel de verschijnselen minder. Alleen krijg er ook extreme hartkloppingen van. Als die bijwerking wegviel had ik denk ik sneller kunnen stoppen met de oxy. De pijnen heb ik gelukkig niet meer dus t is puur de verslaving aan het gevoel van (licht euforisch) of slaperig om te slapen.."