Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Zo dadelijk ga ik in Mechelen (België) 2 pillen 2cb halen (aan 5euro/Stuk). Nu weet ik niet hoe sterk ze zijn, laat ze niet testen omdat ik in België woon en hier zijn geen testpunten. Dus vraag ik me af hoe ik ze het beste zou doseren? Ik dacht aan een pil doormidden bijten en zo een halfje nemen om te beginnen? Of zou ik beter ineens een hele nemen? Als iemand in het algemeen nog tips heeft ivm 2cb gebruik, laat maar komen! Alvast bedankt, groetjes!"
"25tolife zei: dupont zei: Voor onze Belgische leden - er is een mogelijkheid tot professioneel testen voor jullie. in Brussel, bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130. http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63 (franstalige website) Klik om te vergroten... viewtopic.php?f=10&t=31784 Want wie weet zit er 25mg in of 12.. kan je trip enorm bederven zonder enig idee te hebben van wat je neemt. Zou het laten testen als ik jou was en zo een goed voorbereid avontuur tegemoet gaan! En zoiezo niet bijten, niet echt goed voor gebit al die troep en is een gok hoeveel je nou echt binnenkrijgt. Maar snijden/breken (een pil snijder/verdeler van de apotheek zal je wel niet hebben) Enjoy! Klik om te vergroten... Ja zou hem idd beter laten testen maar ik woon in Edegem (Antwerpen) en is een flink eind tot in Brussel, heb ook geen wagen tot mijn beschikking... En zo'n versnijder heb ik wel in huis! zal hem dan best zowizo in 2 delen, eerst een helft nemen en dan het effect afwachten. Een vriend van mij heeft al vorige week een hele genomen en hij zei dat hij flink aan het trippen was ervan, dus de helft is misschien verstanding om te beginnen denk ik zo."
"Ik heb dit weekend zo'n miniscule microdot gekocht van een vriend, nu sta ik te trappelen om het te testen. Ik heb nog wel geen ervaring met LSD, wel met paddo's & truffels dat me beide erg goed was bevallen. Nu zat ik met het idee te spelen die microdot in 2 te doen om zo eerst de helft te kunnen innemen. Hoe kan ik dit nu best doen? ik dacht aan hem pletten/verpulveren met kaarten ofzo en dan in 2 lijntjes leggen en dan oraal innemen. Ik dacht ook ergens gehoord te hebben dat je het kan snuiven maar dat lijkt me persoonlijk niet zo'n strak plan Iemand tips? Thanks in advance!"
"dernael zei: Hmm, om het zo veilig mogelijk aan te pakken (je weet immers nooit precies de sterkte van je aankoop) kun je inderdaad proberen om de microdot doormidden te snijden. Dan kun je later altijd de rest bijnemen mocht dat nodig blijken. Mijn persoonlijke ervaringen met Microdots zijn niet zo best. De micro's die ik heb geprobeerd waren erg laag gedoseerd en toch vrij prijzig. Van die dingen hoef je echt geen halve te pakken, liefst meerdere zelfs.. Hopelijk heb jij beter spul te pakken. Veel plezier ermee in elk geval! Laat ons weten hoe je ervaring is geweest. Groetjes, Dernael. Klik om te vergroten... Heb eerst de pil met mijn aansteker in een weedzakje platgedrukt tot het poeder was. Dan de helft oraal ingenomen, een dik uur gewacht, voelde maar weinig effect. Dan de andere helft oraal ingenomen en toen ben ik vrij heftig (maar wel aangenaam) beginnen trippen. Eerst rustig wat leuke muziek liggen luisteren op youtube (het was wel een uitdaging de track namen correct te typen ) en vervolgens de hele reeks 'planet earth' van BBC gekeken op mijn tv, was echt ronduit prachtig om te zien (echt een aanrader) dat nam zon kleine 5uur in beslag. Vervolgens nog een jointje gedraaid en wat liggen spacen op een muziek set drum n bass. Dan nog een dikke hashjoint gerookt en rustig in slaap gevallen, was na een goeie 10uur ongeveer. Zeker voor herhaling vatbaar! top-tripje! Groetjes"