Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik heb hier volgens mij wel een onderwerp over gevonden, maar die was al oud en heb er niet veel nuttigs uit kunnen halen. Dus bij deze; Ik ga heel af en toe naar een feestje, laten we zeggen 4 x in het jaar (helaas) Dan gebruik ik pep, niet veel, gewoon 'normaal'. Maar nu heb ik de laatste 3 feestjes last van misselijkheid wanneer het feestje bijna ten einde is (gebruik alleen voor de tijd, neem nooit wat mee naar binnen). Als ik gewoon ziek ben en ik moet kotsen, voel ik dat heel op tijd aankomen. Deze misselijkheid, een paar uur na het laatste lijntje is er ineens en moet ook zo'n beetje direct kotsen, totaal geen controle (dus ook niet op tijd op een wc of zo) . Ik heb een aantal dingen gelezen over de pep laten testen... maar dit is voor mij niet echt een optie, aangezien het maar heel zeldzaam is dat ik wat haal en het dus iedere x andere pep kan zijn. Heeft iemand nog andere ideeen of tips hiervoor? Dit is namelijk totaal niet handig als je in de dansende menigte staat en je voelt je nogal lullig... tenminste... ikke wel"
"ik snuif het en kan een hele avond doen met 1 gram... en dan hou ik nog over ook... ik eet goed van te voren en drink veel water en energy drink zoals AA, maar ook niet te veel want daar gaat m'n maag van klotsen en dan word ik ook misselijk alvast bedankt voor de reacties!!"
"Ik heb een aantal dingen gelezen over de pep laten testen... maar dit is voor mij niet echt een optie, aangezien het maar heel zeldzaam is dat ik wat haal en het dus iedere x andere pep kan zijn. Heeft iemand nog andere ideeen of tips hiervoor? Dit is namelijk totaal niet handig als je in de dansende menigte staat en je voelt je nogal lullig... tenminste... ikke wel Klik om te vergroten... werkt niet voor mij... vaak haal ik het dezelfde dag nog en eerder halen en bewaren is ook geen optie..."
"Het probleem is dat ik het zelf niet van een dealer haal... ik zou bij god niet weten waar ik dan zou moeten zijn... iemand anders regelt het voor mij, maar dat is dus wel eens wat anders... Dus ik dacht, misschien zijn er nog tips voor. Want ik weet bijna zeker dat ik de laatste 3 x, 3x over andere pep heb gehad. en toch was ik na een paar uur, toen het begon uit te werken zeg maar... hardstikke misselijk... ineens. heel raar, en als het me dan lukt om niet te kotsen, gaat dat gevoel langzaam om in honger en dan eet ik altijd wel iets, maar veel eten lukt niet echt"
"Alles word netjes verwerkt tot formaat poedersuiker Dus dat kan t denk ik ook niet zijn... maar bedankt voor de tip! zal er de volgende x toch extra op letten"